آوای جنوب

هت تریک رضا قیالی / زلزله نفت وگاز گچساران در سمنان = صدرنشینی

فوتبالتیم فوتبال نفت و گاز گچساران در سمنان زلزله به پا کرد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی سمنان دو تیم نفت و گاز گچساران و هف سمنان به مصاف هم رفتند که تیم فوتبال نفت وگاز گچساران توانست در سمنان تیم متحول شده هف را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد و زلزله چند ریشتری به پا کند. .

در این بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بود و از ابتدای بازی حملات بسیاری، برای باز کردن دروازه تیم هف انجام داد و این حملات در دقیقه ۱۸ به ثمر نشست و رضا قیالی مهاجم آماده این روزهای گچساران اولین گل نفت را وارد دروازه تیم سمنانی کرد . در حالی که تیم سمنان به دنبال گل تساوی بود باز هم رضا قیالی مهاجم تیز پای گچسارانی گل دوم خود و تیمش را در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود نفت و گاز به پایان رسید.

در نیمه دوم در حالی که تیم سمنانی به دنبال تلافی گل های خورده بود ، بازیکنان نفت گچساران با انجام یک بازی حساب شده و منطقی توانستند گل سوم را در دقیقه ۵۵ وارد دروازه حریف کنند . نکته جالب این است که این بار هم رضا قیالی تور دروازه هف را به لرزه در آورد و هتریک خود را کامل کرد و در ادامه بازیکنان گچسارانی که نبض بازی در دستشان بود می توانستند گل های بیشتری بزنند که با با درخشش دروازه بان تیم هف به گل تبدیل نشدند.

با کسب این ۳ امتیاز تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به تنهایی با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و خط و نشان سختی برای رقبای خود کشید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم نفت وگاز گچساران ۴ بازیکن موثر و کلیدی خود به نام های علی کرمی ، سهیل صالحی ، قائم اسلامی خواه و مهران غریبی را در اختیار نداشت.

تیم فوتبال نفت گچساران هفته پانزدهم ۱۳ / ۱۱ / ۹۴ ساعت ۱۴ در گچساران به مصاف نفت امیدیه می رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president