آوای جنوب

هاشمی: مجلس خبرگان رهبری مناسب‌ترین فرد پس از امام(ره) را انتخاب کرد

هاشمیرئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس خبرگان تاکنون به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فردی که پس از امام این مجلس انتخاب کرد با طراوت و شادابی کار خود را ادامه می‌دهد.

آوای جنوب؛

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور و پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، گفت: روزهای بسیار مهمی را ملت ما در حال رقم زدن برای سرنوشت سال‌های آینده‌اش با تغییر پوست پس از برجام سپری می‌کند.

هاشمی‌رفسنجانی گفت: آنچه در چند ماه آینده شکل خواهد گرفت, مجلس خبرگان جدید و دیگری مجلس شورای اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به اینکه هر دو مجلس در سعادت کشور نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند، یادآور شد: این مسئله بستگی به آراء ملت ایران دارد و هر که را بخواهند بر روی برگه‌های رای به آن رای خواهند داد.

وی تصریح کرد: با آراء مردم مسئولیت بزرگی بر عهده افرادی خواهد افتاد که مردم آنها را امین خود در نظر می‌گیرند و به آنها رای می‌دهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: مجلس خبرگان رهبری محور, اساس و ستون خیمه نظام اسلامی است. بحمدالله این مجلس تا به حال به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فردی که پس از حضرت امام(ره) مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرد هنوز هم به لطف خدا کار خود را با طراوت, شادابی و احساس مسئولیت انجام می‌دهد.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در سرنوشت ما موثر است، خاطرنشان کرد: این مجلس با تصویب قوانین خود و قانون‌گذاری سرنوشت ما را تعیین می‌کند و با نظارت و مصوبات خود درست انجام شدن‌ آنها را نظارت می‌کند و با انتخاب افراد شایسته‌ای شکل می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برای همه ما روشن است که سال‌های آینده با توجه به وضعیتی که در منطقه حاکم شده و شرایط ناامنی که کشور ما را احاطه کرده، نیازمند مجلس قوی و کارآمد خواهیم بود.

وی افزود: سال‌های بسیاری در تاریخ زندگی ما وجود خواهد داشت و ما در این شرایط امنیت داریم و وقتی وضعیت کشورمان را با اطراف خود مقایسه می‌کنیم خدا را شکر می‌کنیم. از ملت هوشیاری که اجازه ندادند اشرار در این کشور فتنه برپا کنند و به آنها میدان ندادند، باید تشکر کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خداوند را سپاسگزاریم و از نیروهای امنیتی, دفاعی, نظامی و اطلاعات که مراقب تحرکات افراد ناباب هستند، صمیمانه سپاسگزاریم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به اتکای رای مردم هر کسی که در انتخابات, انتخاب شد به نیابت از مردم می‌تواند تصمیم‌ بگیرد و امانتی که مردم به نامزدها می‌سپارند آنها با وظیفه‌شناسی و حقیقت‌بینی رفتار کنند.

وی افزود: خداوند با لطف خود این انقلاب را به دست مردم داد و تاکنون هم به خوبی آن را حفظ کرده است. خیلی از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند، اما انقلاب ما راهش را به خوبی ادامه داده و باز هم ادامه خواهد داد.

هاشمی‌رفسنجانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم این انقلاب با حضور حضرت حجت که این روزها شاهد واگذار شدن مقام ولایت به ایشان هستیم و ایشان امام زنده و حاضر ما هستند، زیر نظر ایشان انقلاب ما راه خود را بپیماید و تا ایشان نظر مثبتی به امت خود دارد ما اندوهی نخواهیم داشت.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها برای انعکاس اخبار انتخابات، گفت: امیدواریم در راستای حقیقت و واقعیت مسئولیت خود را انجام دهید و به ثبت لحظات مهم کشور بپردازید و از شما نیز تشکر می‌کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president