آوای جنوب

نویسنده کتاب ” پایی که جا ماند” در دانشگاه آزاد گچساران + تصاویر

نویسنده کتاب ” پایی که جا ماند ” گفت: امروزه غرب به بن بست فکری و اخلاقی رسیده است و ما شاهد روی آوردن مردم غرب به اسلام هستیم.

آوای جنوب؛ علی مراد کاظم پور

سید ناصر حسینی‌پور شامگاه یکشنبه در بیستمین یادواره شهدای دانشجو در گچساران، اظهار داشت: همه انسان‌ها در دنیا در برابر دو راه مجبور به انتخاب بوده و آن دو راه یکی انتخاب بندگی و بردگی نظام سلطه بوده و دیگری پذیرش مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به اینکه گروه نخست، نظام سلطه تمام امکانات و ابزارها را برای لذت‌های دنیوی آن‌ها به کار می‌گیرد، افزود: غرب برای لذت‌های دنیوی این گروه کوتاهی نمی‌کند و انواع امکانات را در این زمینه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

نویسنده گچسارانی کتاب « پایی که جا ماند » با بیان اینکه گروه دوم و آن‌هایی که مکتب اهل بیت(ع) را می‌پذیرند، غرب ابزارهایی برای تحریم آن‌ها به کار می‌گیرد، گفت: غرب به این گروه زورگویی می‌کند.

حسینی‌پور با بیان اینکه وقتی کشور ما در مقابل کفر می‌ایستد، غرب علیه ما فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانانی بودند که با روحیه بسیجی خود در مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به اینکه لشکر اطفال ما در برابر دشمن به خوبی ایستادگی کرد، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس کشورهای بسیاری از بعثی‌ها پشتیبانی و حمایت می‌کردند.

جانباز گچسارانی دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: صدام فکر می‌کرد جنگ سه روزه تمام می‌شود ولی جنگ ۲۸۷۷ روز طول کشید و بعثی‌ها نتوانستند یک وجب از خاک سرزمین ما را اشغال کنند.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه نظام سلطه به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود، گفت: بچه‌های ما در دفاع مقدس با روح متعالی که داشتند، دشمن را له کردند.

وی با بیان اینکه تفکر و منش عاشورایی با الهام گرفتن از یک نصف روز از حادثه کربلا اجازه نداد در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک سرزمین ما اشغال شود، تصریح کرد: عشق به مکتب اهل بیت(ع)، روح متعالی و آینده‌نگری سبب شد ملت ما در برابر دشمن در دفاع مقدس ایستادگی کند.

حسینی‌پور گفت: امروزه نظام سلطه از عشق و ارادت خاص ما ملت ایران به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به وحشت افتاده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه غرب به بن بست فکری و اخلاقی رسیده است، خاطرنشان کرد: امروزه ما شاهد روی آوردن مردمان غرب به سوی اسلام هستیم و این نشان از این دارد که ما مکتب خود را به دنیا صادر کرده‌ایم.

نویسنده گچسارانی کتاب « پایی که جا ماند » با اشاره به اینکه پرنده خفاش نمی‌تواند نور و روشنایی را ببیند، افزود: دیده‌گان نظام سلطه مانند دیده‌گان یک خفاش بوده و غرب توان دیدن حقیقت اسلام را ندارد.DSC_0652 DSC_0651 DSC_0653 DSC_0647 DSC_0645 DSC_0642 DSC_0633 DSC_0630 DSC_0631 DSC_0632 DSC_0629 DSC_0627 DSC_0625 DSC_0624 DSC_0648 DSC_0649

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نرگس احمدپور گفت:

    درود
    اینجا تنهاتر از من هم خدایی هست
    در خشم این تاریکی وغم قبله گاهی هست
    من کعبه را در کربلا دیدم خدایا
    پای مردی جاماندوبازهم ردپایی هست
    اینجا که پایت جای ماند ودلت دریای عرفان شد
    دنیا به پایت سجده می کرد بازهم تکیه گاهی هست
    چون ردپایت را ندیدم بردل خاک
    گویم کبوترجان بیا چون کربلایی هست………«نرگس احمدپور»

    درود بر جانباز وآزاده ی سرافراز سیدناصرحسینی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president