آوای جنوب

حجت‌الاسلام بزرگواری:

نمی دانم این رکودی که دولت می گوید شکسته کجاست

من وقتی دیدم پیرمردهای دهه ۶۰ را دوباره به وزارت خانه ها بازگرداندند و از زاگرس و جنوب کشور وزیری حضور ندارد، در عوض

بزرگوارینماینده کهگیلویه در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه هفته نامه و پایگاه خبری خلیج فارس نیز دیدن کرد.

آوای جنوب؛

پیام "بزرگواری" برای دهدشتی های مقیم بوشهر: آب سد کوثر هم نوش جانتان!

سیدعلی محمدبزرگواری در پاسخ به سوال خبرنگار “هفته نامه خلیج فارس” درباره موضع گیری چند وقت پیش وی در اعتراض به انتقال خط آبرسانی کوثر به استان بوشهر گفت: من از زمان دولت سازندگی به این معترض بودم که از منابع آب ما،استان های پیرامون آباد می شوند ولی ما که پشت سد هستیم بی بهره می مانیم. مثلاً سد مارون به مناطق کشاورزی بهبهان رونق داده و یا خط آبرسانی کوثر به استان های بوشهر، هرمزگان می رود و حتی بحث فروش آن به قطر بود امّا در عوض شهرهای حوزه انتخابیه من که پشت سد هستند در بی آبی می سوزند.

این نماینده اصولگرا با بیان اینکه معتقدم اگر آب استان ما ملی است عسلویه هم ملی است، مدعی شد: باید جوانان ما نیز در آنجاز فرصت های اشتغال عسلویه بهره مند باشند، چون قبلاً خبر می رسید فلان نماینده و یا امام جمعه علیه نیروهای ما در عسلویه جبهه گیری می کنند.
بزرگواری در پاسخ به این سئوال که آیا تذکر شما موثر بود؟ اظهار داشت: تقریباً حقابه استان را از این دو سد گرفتند ولی درخصوص عسلویه کاری وجود ندارد که من پیگیر اشتغال باشم.

وی درباره این سوال که با بوشهری ها ارتباط دارید؟ گفت: با همشهریانم در بوشهر ارتباط دارم، ضمن اینکه با موسوی نژاد نماینده مجلس، دشتستان را هم دیده ام و با ایشان ارتباط دارم. همچنین با گروه های وات ساپی این استان هم ارتباط دارم.
وی در پاسخ به این موضوع که اظهارنظر شما در جلسه رأی اعتماد و استفاده از لفظ چماق لری خبرساز شد، گفت: من وقتی دیدم پیرمردهای دهه ۶۰ را دوباره به وزارت خانه ها بازگرداندند و از زاگرس و جنوب کشور وزیری حضور ندارد، در عوض از اصفهان، کرمان و آذربایجان چندین وزیر معرفی شده اند، اعتراضم را این گونه نشان دادم. اما بعدا خواستند حرف مرا نابود کنند، این را بزرگ کردند.
بزرگواری در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت روحانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: ما که در بین مردم هستیم ،می بینیم درخصوص معضل بیکاری و رفع گرانی کاری نشده، ضمنا نمی دانم این رکودی که دولت می گوید شکسته کجاست.

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد سیاست خارجی دولت روحانی بیان کرذ: در مورد سیاست خارجی مقداری جو آرام شده و اخیراً که به ایتالیا و فرانسه سفری داشته ام، این موضوع اثبات شد. اگر هم بحث هسته ای تا ۳ آذر نتیجه بگیرد، قطعاً در داخل هم موفقیت هایی شاهد خواهیم بود، در حالی که در داخل کشور تاکنون فقط شعار شنیده ایم.

وی در پایان درباره این که چه پیامی برای بوشهری ها دارید؟ گفت: سلام مرا به مردم این استان خصوصا همشهریانم در این استان برسانید و بگویید آب سد کوثر هم نوش جانتان!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president