آوای جنوب

نماز جمعه گچساران فردا در مصلی اقامه می‌شود

آوای جنوب 

امام جمعه گچساران گفت: نماز جمعه فردا ۲ خردادماه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در مصلی گچساران برگزار می‌شود.

نماز جمعه گچساران  فردا  در مصلی اقامه می‌شود

حجت الاسلام سیدامین اله حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرگار فارس در گچساران اظهار کرد: با شیوع ویروس  همه‌گیر و منحوس کرونا در کشور برای جلوگیری از تجمع و انتشار این ویروس برگزاری نماز جمعه در مصلاهای شهرستان‌ها ی کشور تعطیل شد.

 وی با اشاره به اینکه پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا در روز جمعه این هفته ۲ خرداد ماه نماز جمعه  در مصلی امام خمینی(ره) گچساران برگزار می‌شود، ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هر منطقه‌ای که سفید (کم خطر) اعلام شود، نمازجمعه در آن شهرستان‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم مناطق زرد (خطر متوسط) هرچه سریع‌تر به مناطق سفید تبدیل شوند.

امام جمعه گچساران ادامه داد:  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری نمازجمعه ضروری است و این دستورالعمل‌ها که توسط وزارت بهداشت و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تدوین شده و در اختیار ائمه جمعه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از نمازگزاران تقاضا داریم برای برگزاری نماز جمعه فردا  در مصلی گچساران نمازگزاران مهر و سجاده شخصی را برای رعایت بهتر موارد بهداشتی با خود به همراه داشته باشند.

 حجازی اذعان کرد: افراد بالای ۶۵ سال و همچنین افرادی که دارای بیماری زمینه ای دارند به منظور سلامتی و رعایت حال خودو دیگر همشهریان  فعلا از شرکت در نماز جمعه خودداری کنند.

 به گزارش فارس، براساس تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، شهرستان‌های کشور به مناطق سفید (کم خطر)، زرد (خطر متوسط) و قرمز (پرخطر) تقسیم بندی می‌شوند و در آخرین تقسیم بندی، شهرستان گچساران به عنوان منطقه سفید اعلام شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president