آوای جنوب

نشست هم‌اندیشی ساماندهی خیابان شهید بلادیان با حضور اقشار مختلف برگزار میشود

طرح سنگفرش کردن خیابان بلادیان از دیگر اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی این مکان بود که با توجه به نظرات مختلف شهروندان و کسبه در حال حاضر راکد مانده است

زینل زاده شهردارشهردار دوگنبدان از برگزاری نشست هم‌اندیشی ساماندهی خیابان شهید بلادیان، بزرگترین خیابان مرکزی این شهر با حضور صاحب‌نظران و اقشار مختلف مردم خبر داد.

آوای جنوب؛

اردوان زینل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه تغییر و تحولات در شهر دوگنبدان اجتناب‌ناپذیر است، افزود: با توجه به بافت قدیمی و مبلمان شهری بی‌روح شهر دوگنبدان اقدامات زیادی در راستای زیباسازی و تلطیف مبلمان شهری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تغییرات محسوسی در سراسر و نقاط مختلف شهر دوگنبدان توسط شهرداری صورت گرفته که این روند در حال ادامه است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به لزوم تغییرات اساسی در خیابان مرکزی این شهر با نام شهید بلادیان بیان کرد: خیابان بلادیان قدیمی‌ترین خیابان شهر دوگنبدان بوده که از دیرباز به‌دلیل عدم پیش‌بینی و آینده‌نگری با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

زینل‌زاده ترافیک شدید و استفاده مردم از این خیابان به عنوان پیاده‌رو را نازیبا دانست و گفت: ازدحام جمعیت شهروندان همراه با ترافیک و تردد خودروها در عرض کم خیابان چهره‌ای نامنظم از مبلمان شهری را به تصویر کشیده بود که در این راستا اقدامات اولیه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نخستین گام یک‌طرفه کردن این خیابان و حذف بلوار میانی برای تردد آسان‌تر خودورها با عرض بیشتر بود که انجام شده است.

شهردار دوگنبدان از طرح سنگفرش کردن این خیابان خبر داد و افزود: طرح سنگفرش کردن خیابان بلادیان از دیگر اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی این مکان بود که با توجه به نظرات مختلف شهروندان و کسبه در حال حاضر راکد مانده است.

زینل‌زاده از برگزاری نشست هم‌اندیشی ساماندهی خیابان بلادیان خبر داد و گفت: این نشست ۳۱ اردیبهشت با حضور اقشار مختلف مردم و صاحب‌نظران همجنین جامعه مهندسین، بانوان، هنرمندان و اصحاب رسانه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دومین نشست هم‌اندیشی نیز جمعه اول خرداد با حضور کسبه و اصناف ساعت ۱۷ عصر در سالن شماره ۲ آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president