آوای جنوب

نخستین مجمع بزرگ بسیجیان گچساران با حضور سردار بوعلی برگزار شد + تصاویر

.

نخستین مجمع بزرگ بسیج در گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان برگزار شد.

آوای جنوب؛

پیش از ظهر امروز نخستین مجمع بزرگ بسیجیان گچساران در سالن آزادی نفت گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان برگزار شد.

فرمانده سپاه گچساران در این مراسم با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: این نخستین جلسه مجمع بسیج در گچساران بوده و در این شهرستان در حال حاضر ۱۰ کارگروه در مجمع فعالیت دارد.DSC_0494

سرهنگ جهانگیر انصاری با اشاره به اینکه کارگروه‌های تخصصی ۱۰ گانه در این مجمع نیازها و مشکلات شهرستان را بررسی می‌کنند، افزود: این کارگروه‌ها طرح‌هایی در زمینه‌های مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌دهند.

وی به انواع مجمع بسیج در گچساران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مجمع بسیج در شهرستان در قالب گروه‌هایی هم‌چون روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانش‌آموزان و سایر گروه‌ها فعالیت دارد.

فرمانده سپاه گچساران فعالیت مجمع بسیج در این شهرستان را امری بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: این مجمع می‌تواند در پیگیری و برطرف شدن مشکلات شهرستان نقش و تأثیر بسزایی داشته باشد.

انصاری با تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه‌ها و ادارات گچساران با سپاه این شهرستان، ابراز کرد: خوشبختانه در گچساران تعامل بسیار خوبی میان ادارات و سپاه شهرستان برقرار بوده که امیدواریم این تعامل افزایش یابد.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد: اعتقاد و پیوند عمیق شیعیان به اهل بیت, عامل هراس استکبار استDSC_0511

در ادامه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیعیان پیوند بسیار عمیق و قلبی با خداوند و اهل بیت(ع) دارند گفت: در اربعین حسینی امسال میلیون‌ها نفر به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفتند و این مسئله سبب وحشت دشمنان شده است.

سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در مجمع بزرگ بسیجیان گچساران که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی و بسیجیان برگزار شد، با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: آنچه که امروز همه ما داریم و سبب افتخار ما بوده، باور قلبی به ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به اینکه وجه تمایز ما با سایر کشورها در اعتقاد قلبی ما به خداوند بزرگ و اهل بیت(ع) است، افزود: آن چیزی که امروز دنیای غرب را بسیار نگران کرده، همین اعتقاد و باور قلبی ما ملت ایران است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه آن چیزی که سبب اقتدار هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی در جهان شده، باور قلبی به خداوند بزرگ و اهل بیت(ع) است، گفت: ما برای حفظ ایمان و اعتقاد خود به خداوند و اهل بیت(ع)، حاضر هستیم که جان خود را فدا کنیم.

بوعلی با بیان اینکه شیعیان پیوند بسیار عمیق و قلبی با خداوند و اهل بیت(ع) دارند، خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی امسال میلیون‌ها نفر به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفتند و این مسئله سبب شد که دشمنان به وحشت بیفتند.

وی با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی با اقتدار و افتخار به استکبار جهانی نه می‌گوید به دلیل اعتقاد و باور قلبی به خداوند و اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: استکبار امروزه در قالب گروه‌های تکفیری به دنبال آسیب رساندن به اسلام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ایران اسلامی تاکنون توانسته نقشه‌های استکبار جهانی را نقش برآب کند، افزود: جمهوری اسلامی تاکنون با اقتدار جلوی زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

بوعلی تأکید کرد: به طور قطع آمریکایی‌ها آسیب پذیر بوده و آن‌ها از ملت ایران اسلامی هراس دارند.

بوعلی به فعالیت مجامع بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مأموریت دارد تا در همه عرصه‌ها ایفای نقش کند و الحمدالله تاکنون توانسته به خوبی وظایف خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج با کمک مردم در همه عرصه‌ها حضور دارد و خدمات‌رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، آبادانی و سازندگی و بهداشت و درمان حضوری تأثیرگزار دارد و به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

در ادامه این مراسم رئیس مجمع بسیجیان گچساران نیز با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: طرح مجامع بسیج به عنوان یک حرکت عمومی و مردمی هم برای برطرف کردن نیازهای جامعه و هم به عنوان یاور دستگاه‌های اجرایی ۳ سال پیش مصوب شد.DSC_0518

یدالله مرادی با اشاره به اینکه مجمع بسیج در گچساران سال گذشته با حضور فرمانده سپاه فتح استان تشکیل شد، افزود: ۱۶ مجمع بسیج در شهرستان تشکیل شده و این مجامع در قالب گروه‌های تخصصی روحانیون، فرهنگیان، هنرمندان، دانش‌آموزان و گروه‌های دیگر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه این مجامع در کارگروه‌های تخصصی ۱۰ گانه به بررسی نیازها و مشکلات شهرستان می‌پردازند، گفت: امروز از سوی ۴ کارگروه، ۴ طرح در زمینه نیازها و مشکلات شهرستان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ارائه و بررسی می‌شود.

رئیس مجمع بسیجیان گچساران با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: در این مجمع ما بر مسائل اقتصادی و فرهنگی تأکید بیشتری داریم.

 در این مراسم از سوی ۴ کارگروه مجمع، ۴ موضوع در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارائه و بررسی شد.DSC_0471 DSC_0473 DSC_0481 DSC_0482 DSC_0483 DSC_0494 DSC_0499 DSC_0500 DSC_0501 DSC_0505 DSC_0511 DSC_0512 DSC_0513 DSC_0518 DSC_0521 DSC_0524

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president