آوای جنوب

نخستین سالگرد مرحوم عسکر اولادی در یاسوج برگزار می شود

این عالم وارسته از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت و تحمل زندان‌های طولانی و فشارهای گوناگون، عمر پربار خود را در مسیر…

عسکراولادیرئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین سالگرد مرحوم عسکر اولادی، ۴ آبان ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج خبر داد.

آوای جنوب؛

 مصیب حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی در استان خبر داد و گفت: این برنامه به همت کمیته امداد در یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت مجاهد نستوه و یار دیرین امام مرحوم(ره) حبیب‌الله عسکراولادی چهار آبان‌ ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

این مسئول، عسکراولادی را انسان وارسته‌ای دانست و گفت: این عالم وارسته از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت و تحمل زندان‌های طولانی و فشارهای گوناگون، عمر پربار خود را در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صرف کرد.

وی از عموم مردم برای حضور در مراسم نخستین سالگرد ارتحال مرحوم عسکراولادی دعوت کرد و گفت: وی یار دیرین امام و سرباز فداکار نهضت اسلامی بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president