آوای جنوب

رئیس ارشاد گچساران :

نخستین دوره جایزه ملی ادبی «سقلاتون» در گچساران برگزار می‌شود

نوروزیرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: نخستین دوره جایزه ملی ادبی «سقلاتون» در این شهرستان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

امیرحسین نوروزی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران امسال اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از برگزاری نخستین دوره جایزه ملی ادبی در گچساران خبر داد و افزود: برگزاری این جایزه ملی ادبی که سقلاتون نام دارد در دست مطالعات بوده و این جایزه ملی امسال در این شهرستان برای نخستین بار برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه این جایزه ملی ادبی در بخش داستان کوتاه برگزار می‌شود، گفت: جایزه ملی ادبی سقلاتون در بهمن ماه یا اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: جزئیات برگزاری این جایزه ملی ادبی به زودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: این جایزه ملی ادبی با هدف مراوده فرهنگی و هنری در سطح اول کشور و معرفی و مراوده هنرمندان توانا و نویسندگان شهرستان به لحاظ رقابتی و استفاده و آشنایی نویسندگان نامدار کشور با جغرافیا و فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این شهرستان در حوزه ادبی نویسندگان و هنرمندان توانمندی دارد و در سال گذشته ۴ اثر ادبی نویسندگان این شهر به چاپ رسید، عنوان کرد: برگزاری این جایزه ملی می‌تواند سبب ارتقای سطح کاری نویسندگان و هنرمندان شهرستان شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president