آوای جنوب

حبیبی نژاد:

موافقت مسئولان وزارت نفت برای افزایش سهمیه بازیکنان غیر شرکتی

محمدحبیبیرئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: پیشنهاد افزایش سهمیه بازیکنان غیر شرکتی با موافقیت مسئولان ورزش نفت برای طرح در شورای عالی ورزش وزارت نفت ارائه شده است.

آوای جنوب؛

محمد حبیبی‌نژاد امروز در گچساران با بیان اینکه به پیشنهاد امور ورزش نفت و گاز گچساران جلسات شورای ورزش وزارت نفت در مناطق ‌نفت‌خیز جنوب برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش در مناطق و زیرمجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب همچنین پتانسیل بالای ورزشکاران این منطقه این پیشنهاد داده شده است.

وی با بیان اینکه افزایش سهمیه بازیکنان غیر شرکتی یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست باشگاه‎های مناطق‌نفت‌خیز بود، گفت: این پیشنهاد مورد با موافقیت مسئولان ورزش نفت برای طرح در شورای عالی ورزش وزارت نفت ارائه شده است.

حبیبی‌‌‌نژاد بیان کرد: جوان شدن کارکنان رسمی نفت و گاز گچساران، مناطق نفتخیز همچنین نبود فرزندان شرکتی در رده سنی ورزش قهرمانی از مهمترین دلایل مطرح شده برای افزایش سهمیه بازیکنان غیرشرکتی یا بومی است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به طرح ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان کارکنان نفت یادآور شد: در همین راستا امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیشنهاد داشتن کارت ورزش یکی را به عنوان یکی از اولویت‌های ارتقاء شغلی کارکنان نفت ارائه داد.

حبیبی حضور کارشناسان ورزشی در سمت‌های سازمانی وزارت نفت را از اولویت‌های امور ورزش وزارت نفت عنوان کرد و افزود: پیشنهاد اجرای این طرح نیز از سوی امور ورزش گچساران ارائه شده است.

تشکیل هسته‌های استعداد‌یابی ورزشکاران در گچساران

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با موافقت روسای فدراسیون‌های شنا، شیرجه، واترپلو و هندبال هسته‌های استعدادیابی ورزشکاران این رشته‌ها در گچساران تشکیل می‌شود.
محمد حبیبی‌‌نژاد اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با روسای فدراسیون‌های واترپلو، شنا، شیرجه و هندبال، حضور مربیان خارجی برای آموزش این رشته‌ها در گچساران پیش‌بینی شده است.

وی از تشکیل هسته‌های استعدادیابی ورزشکاران در گچساران خبر داد و افزود: با موافقت روسای فدراسیون‌های شنا، شیرجه، واترپلو و هندبال؛ تشکیل هسته‌های استعداد‌یابی ورزشکاران در گچساران در دستور کار قرار گفته است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار با رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: بررسی حضور کمیته استعدادیاب فوتبال و پرونده‌های انضباطی از بحث‌های مهم مطرح شده در دیدار با رئیس سازمان لیگ بود.

حبیبی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امکانات ورزشی نفت گچساران می‌تواند یاری‌رسان برگزاری اردوهای تیم‌های ملی باشد، گفت: امکانات ورزشی نفت و گاز گچساران برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی همواره فراهم بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت امور ورزش نفت و گاز گچساران رسیدگی به ورزش همگانی کارکنان و ارتقاء جایگاه تیم‌های قهرمانی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president