آوای جنوب

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر بهداشت و درمان دیدار کردند + تصویر

۶۹۹۱۴۷در راستای بررسی مشکلات عرصه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد مسئولین استانی با وزیر بهداشت و درمان دیدار کردند.

آوای جنوب؛

این دیدار دوشنبه شب با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در دفتر وزیر بهداشت و درمان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح سه شنبه در مورد این دیدار به خبرنگاران گفت: در دیدار مسئولین استانی با دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان، مشکلات و موانع توسعه بهداشت و سلامت استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید موسی خادمی افزود: در این نشست مشکلاتی از جمله کمبود تجهیزات درمانی، لزوم ایجاد بخش های جدید درمانی، تکمیل بیمارستانها، ایجاد رشته های جدید پزشکی و … مطرح شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه وزیر بهداشت نگاه جامع و کاملی نسبت به استان دارد و در این نشست تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه بخش بهداشت و درمان استان اتخاذ شد.

خادمی اظهار داشت: مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در این نشست در آینده به اطلاع مردم استان رسانده خواهد شد.

استاندار استان تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های مسئولین استانی در راستای توسعه استان، پیگیری مشکلات استان از طریق دیدار با مسئولین کشوری است که خوشبختانه گامهای مهمی در این راستا برداشته شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در دیدار با دیگر مسئولین ملی ادامه خواهد یافت، بیان داشت: خوشبختانه همگرایی بسیار خوبی در این رابطه بین مسئولین استانی، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president