آوای جنوب

محافظ احمدی نژاد در سوریه به شهادت رسید+عکس

۴۲۶۶۳۲_۶۶۴عبدالله باقری، یکی از محافظان رییس جمهور سابق، در سوریه به شهادت رسید.شهید باقری دو فرزند دختر نیز از خود به یادگار گذاشته است.

آوای جنوب؛

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دقایقی پیش به همراه سردار گرجی‌زاده فرمانده سپاه امنیت در منزل شهید عبدالله باقری نیارکی از مدافعان حرم حضور یافت.

۸۱۲۲۲۲۸۱۱_۱۲۱۵۹۷

به گزارش شلمچه نیوز، دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دقایقی پیش به همراه سردار گرجی‌زاده فرمانده سپاه امنیت و جمعی از مسئولان سپاه انصارالمهدی و همچنین جمعی از فرماندهان سپاه دقایقی پیش در منزل شهید عبدالله باقری نیارکی از مدافعان حرم حضور یافت.

عبدالله باقری نیارکی روز گذشته در حلب سوریه و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) خون پاکش ریخت و شهید شد. شهید باقری دو فرزند دختر نیز از خود به یادگار گذاشته است.

۲۲۵۴۳۷_۶۴۹

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باشت گفت:

    درود خدا براین شهید والا مقام وافرین بر محمود احمدی نژاد که چنین افراد مخلصی را دور خود جمع کرده بود

  2. محمود،ب،گچ گفت:

    روحش شاد

  3. عبدالله از آرو گفت:

    سلام ودرود خدا بر روح پاک این آزاد مرد باد برادر شهیدم شهادتت مبارک شهادت این عزیز را خدمت مولا صاحب عصر و زمان ومقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم دنیا بدانند ما با شهادت زنده ایم جانم فدای رهبر شادی روح همه شهدا صلوات

  4. عبدالله از آرو گفت:

    درود وسلام خداوند به روح پر فتوح این عزیز برادر عزیزم شهادتت مبارک شهادت این عزیز را به پیشگاه مولا صاحب الزمان و نایب بر حقش امام خامنه ای تسلیت عرض می نمایم ما با شهادت زنده ایم جانم فدای رهبر شادی روح همه شهدا صلوات

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president