آوای جنوب

سرپرست ارشاد گچساران:

مجتمع فرهنگی-هنری گچساران ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نوروزیسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

آوای جنوب؛

امیرحسین نوروزی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و هنری گچساران در سال ۸۳ کلنگ زنی شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مساحت کل این پروژه ۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع بوده است، افزود: این پروژه در ۳ طبقه و با زیربنای ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع در حال ساخت بوده است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به میزان اعتبار این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: میزان اعتبار پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان ۳۶۰ میلیارد ریال بوده است.

نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است، افزود: برای تکمیل این پروژه فرهنگی و هنری حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: در صورت سرعت بخشیدن به روند ساخت، مجتمع فرهنگی و هنری گچساران تا پایان امسال تکمیل و به بهره‎‌برداری می‌‎رسد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president