آوای جنوب

فرماندار گچساران:

مانور امداد و نجات گچساران با سرعت عمل مطلوبی برگزار شد

.

فرماندار گچساران گفت: مانور بزرگ زلزله و امداد و نجات با آمادگی و سرعت عمل مطلوب اعضای ستاد بحران و نیروهای امدادی و درمانی این شهرستان برگزار شد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در مانور بزرگ امداد و نجات که با حضور نیروهای امدادی و درمانی برگزار شد، اظهار کرد: این مانور به همت شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، بهداشت و درمان نفت و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران این شهرستان با توجه به هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی با شعار عزم ملی، تدابیر پیشگیرانه، افزایش امید و ایمنی در بلایای طبیعی برگزار شد.

فرماندار گچساران و رئیس ستاد بحران این شهرستان افزود: آموزش چگونگی رویارویی با حوادث به منظور افزایش آمادگی و توان عملیاتی و پاسخگویی در برابر حوادث، از جمله اهدافی بوده که در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی هلال احمر و دیگر نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران در گچساران دنبال می‌شود.

رحیمی با اشاره به همکاری مطلوب نهادها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران یادآور شد: این مانور برای آمادگی بیشتر نیروهای امدادی در مقابله با حوادث احتمالی مانند زلزله برگزار شد.در این مانور ۱۵۰ نیروی امدادی هلال احمر و همچنین پزشکان شبکه بهداشت و درمان و بهداشت و درمان نفت و بیمارستان شهید رجایی و سایر اعضای ستاد بحران شهرستان در بخش خواهران و برادران حضور داشتند.

رحیمی تأکید کرد: در این مانور نیروهای امدادی توانستند آمادگی بیشتر در هنگام وقوع زلزله در بخش‌های آواربرداری، امدادرسانی سریع به مصدومان، جستجوی مصدومان، اسکان اضطراری، تخلیه اضطراری و درمان مصدومان فرضی را کسب کنند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president