آوای جنوب

افشاگری رئیس ستاد هومان عسکری از پشت پرده معاملات لیدرها تا وعده های آقای نماینده

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، دکتر فرزاد حیدری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر هومان عسکری در جمع هواداران کاندیدای ترک زبان با اشاره  به اینکه خداوند به حضرت موسی (ص) گفت نترس، اظهار کرد: بدانید ما قشقایی ها در طول سالیان گذشته در تمامی انتخابات حضوری حماسی داشته ایم اما حق قشقایی داده نشد و جوانان قشقایی به مطالبات خود نرسیدند و این فقط ما نیستیم بلکه لرها هم همین گونه هستند.
وی با این که  امروز جوانی از لر زبان ها به اینجا می آید و می گوید من می خواهم در کنار شما باشم چرا که در دوره گذشته ما عدالت را ندیده‌ایم، افزود: مگر در دور قبل نماینده با رای حداکثری به مجلس نرفت باید  این موضوع کارشناسی بشود وعلت ریزش  این همه آرا برای چه بوده است.

حیدری ادامه داد: دوستان قشقایی ما پیام می‌دهند که لطف کنید در جلسه آقای عسکری شرکت نکنید و به آنها می گویند شما در جلسات شرکت نکنید تا معامله ما با تاجگردون جوش بخورد و رای تان مهم نیست فقط اینکه شما در جلسات  کاندید ترک زبان حضور نداشته باشید.

وی با اشاره به انتخاب نماینده فرماندار بر روی صندوق‍‌های اخذ رای  گفت: تکلیف صندوق های رای مشخص شده  و تمام امکانات همه به نفع یک جریان است.

حیدری عنوان کرد: از هم‌اکنون از رأی های تک تک قشقایی ها می ترسند که به آنها می گویم بگذارید عدالت برقرار باشد.

رئیس ستاد تبلیغات هومان عسکری با اشاره به اینکه چرا مردم را تهدید می کنید، گفت:  می گویند می خواهیم در باشت دریاچه ۱۰۰هکتاری بزنیم  اما  باید به آنها گفت شما هنوز  بعد از چند سال نتوانستید  پارک و دریاچه مصنوعی گچساران را به اتمام برسانید حالا به دنبال  ایجاد دریاچه مصنوعی ۱۰۰ هکتاری در چم بلبل باشت هستید.

حیدری  ادامه داد:  می‌گویند قطار می خواهند راه اندازی کنند در حالی که  اتوبوسرانی این شهر تعطیل است و مردم این شهر برای جا به جایی  باید منتظر اتوبوس‌های شیراز و یزد باشند.

وی ابراز کرد: مردم آگاه شده اند و این عوام فریبی شما به پایان رسیده است.

لیدر سابق  تاجگردون  ادامه داد: چرا به کارمندان ترک زبان می‌گویید در جلسات هومان عسکری شرکت نکنید و اگر رفتید شما را جابجا می کنیم.

حیدری گفت: مگر جلسه بعد از انتخابات در حسینیه تاجگردون یادمان رفته است که تاجگردون چه گفت و من به او می گویم قشقائی اجازه نخواهد داد کسی بر  گرده قشقایی بنشیند.
وی  خاطرنشان کرد: من اینجا می گویم اگر کسی را بهتر از عسکری دیدید گناه کرده اید که به عسکری رای دهید و این دیدگاه ما است و ما می گوییم صحبت های  این کادیدا را  بشنوید چرا که  او از جنس قانون است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president