آوای جنوب

لغو حکم مسوول روابط عمومی فرمانداری بویراحمد به دلیل حمایت نکردن از فرماندار

.

به گفته یک منبع آگاه فرماندار شهرستان بویراحمد روز گذشته حکم علی صفدر فروزنده، مسوول روابط عمومی این فرمانداری را به دلیل دفاع نکردن از سخنان فرماندار و ارسال نکردن جوابیه برای سایت های خبری لغو کرد.

آوای جنوب؛

فرماندار شهرستان بویراحمد پس از اجرای برنامه های ۹ دی سال جاری در مصاحبه با خبرنگار یکی از سایت های خبری کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرده بود که سران فتنه افرادی انقلابی , محبوب و شجاع هستند که این سخنان بازتاب های زیادی در سطح استان داشت.

به گفته یک منبع آگاه فرماندار شهرستان بویراحمد پس از این بازتاب ها و اقدام نکردن مسوول روابط عمومی برای پاسخگویی به اخبار منتشر شده حکم وی را لغو و زیبا خسروی را به عنوان مسوول جدید روابط عمومی این فرمانداری معرفی کرد.

خسروی در نخستین اقدام در دفاع از فرماندار بویراحمد یاداشتی با عنوان”پاسخی به مخالفان سخن فرماندار بویراحمد” برای توجیه حرف های فرماندار بویراحمد و محبوب خواندن سران فتنه بر روی سایت های خبری انتشارکرد.

وی در یادداشت خود با اشاره به مفاهیم قانون اساسی، آزادی بیان را دلیل حمایت فرماندار بویراحمد از سران فتنه اعلام کرده است.

بر اساس شنیده ها فرماندار شهرستان بویراحمد با برگزاری جلسات شبانه با برخی از اصلاح طلبان روند جدیدی را بررسی این موضوع دنیال می کند.

لازم به ذکر است که پس از برگزاری جلسات شبانه شاهد درج مطالب مختلف در سایت هاسی خبری در حمایت از فرماندار مرکز استان هستیم.

گفتنی است حمایت از فرماندار بویراحمد توسط برخی از اصلاح طلبان با توجه به واکنش هایی که از سراسر استان نسبت به حاشیه سازی و اظهارات وی در تمجید از فتنه گران انجام شد این را می رساند که باید شاهد حاشیه سازی های دیگر از بدنه فرمانداری مرکز استان باشیم.

امید است مسئولان ارشد استانی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ۹۳ تذکرات لازم را نسبت به حاشیه سازی های فرماندار و بدنه فرمانداری مرکز استان دهند تا شاهد حاشیه سازی دوباره در استان توسط مسوولان نباشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. م م گفت:

    فرماندار بوراحمد فردی انقلابی میباشد وازجانبازان دفاع مقدس است که برخی رسانه های استانی به نظرمن فقط دنبال ….

  2. سیما گفت:

    چطور به این راحتی اخبار دروغ پخش میکنید؟ در محضر خدای متعال هیچ چیز پوشیده نمی ماند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president