آوای جنوب

لزوم توجه مسئولان به مرمت خیابان چهارراه مدرس شخصی گچساران

خیابان‌های چهار‌راه بخش مدرس شخصی دوگنبدان پس از اجرای عملیات برخی ادارات در بهره‌برداری از طرح‌های خود بدون مرمت و بازسای مانده است
خیابان‌های چهار‌راه بخش مدرس شخصی دوگنبدان پس از اجرای عملیات برخی ادارات در بهره‌برداری از طرح‌های خود بدون مرمت و بازسای مانده است.
آوای جنوب؛
 
 شهر دوگنبدان یکی از شهرهای قدیمی و پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای بافت فرسوده و قدیمی است.

یکی از مشکلات اساسی در حوزه شهری دوگنبدان، بافت قدیمی مبلمان شهری بوده که نمای این شهر را با چشم‌اندازی نازیبا و آشفته در دید و منظر عموم به نمایش گذاشته بود.

تلاش‌های دلسوزانه و خلاقلنه شهردار جوان دوگنبدان با همکاری شورای اسلامی شهر دوگنبدان و دیگر مسئولان در راستای ترمیم مبلمان نامنظم و آشفته شهری و تدیبل آن به چشم‌‌اندازی زیبا و نو بر کسی پوشیده و پنهان نیست تا جایی که نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه‌ای علی‌رغم یادآوری موضوعاتی از آنها تقدیر و تشکر کرده اما به نظر می‌رسد هنوز تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل و مطلوب شهری راه درازی مانده است.

با این پیش‌مقدمه، نگارنده توجه مسئولان را به نقطه‌ای مهم و پرتردد در چهارراه معروف به مدرس شخصی، شهرک نفت و دانشگاه آزاد معطوف می‌کنم محلی که از زمان اجرای طرح آبرسانی از منبع آب دانشگاه آزاد به شهرک نفت دستخوش تغییر و کنده‌کاری شده و امروز پس از گذشت ماه‌ها بدون آسفالت، حاکی و دارای چاله و چوله‌های بسیاری مانده است.

با توجه به قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و دانشکده نفت گچساران همچنین منازل معروف به شهرک نفت در این محدوده خیابان‌های این محل از خیابان‌های پرتردد محسوب می‌شوند اما وضعیت نامناسب خیابان محدوده چهاراه عنوان شده بسیار نامطلوب و آزاردهنده است.

کنده‌کاری‌های مربوط به اجرای عملیات لوله‌گذاری پروژه آبرسانی به شهرک نفت که توسط اداره آب وفاضلاب شهری دوگنبدان صورت گرفته است هنوز ترمیم و مرمت نشده و این امر وضعیتی نگران‌کننده و ناراحت‌کننده برای مردم ان منطقه و صاحبان خودورها ایجاد کرده است.

فارس طی گزارشی در سال گذشته به این مسئله اشاره و خوستار برطرف شدن این معضل در راستای رضایت خاطر مردم شده بود که رئیس دانشگاه آزاد این شهرستان علاوه بر تأیید این معضل از رایزنی و مکاتبه با مسئولان شهری به ویژه شهردار دوگنبدان سخن گفت.

به هر حال به عدم رسیدگی و مرمت نقاطی که توسط برخی ادارات خدمات‌رسان دستخوش تغییر شده زیبنده و خوشایند نیست.

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president