آوای جنوب

لابی‌گری قومی و منطقه‌ای در مجلس یازدهم ممنوع/مردم به انقلابی‌گری رای دادند

آوای جنوب 

مردم برای احیای حقوق خود و حاکمیت ارزش‌ها در دوره جدید مجلس به انقلابی‌گری رای دادند.

لابی‌گری قومی و منطقه‌ای در مجلس یازدهم ممنوع/مردم به انقلابی‌گری رای دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ علی‌مراد کاظمپور فعال رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شروع به کار مجلس یازدهم در یادداشتی آورده است:  این روزها در هر کوی و برزن سخن از مجلس یازدهم است و همگان چشم انتظارند تا ببینند مجلس جدید چگونه عمل خواهد کرد.

مردمی خسته از وعده‌ها حالا چشم انتظار آنانی هستند که اکثریتشان با نماد انقلابی‌گری بر روی صندلی‌های سبز بهارستان خواهند نشست.

مردم این روزها از قاب گوشی‌های خود تصاویری مشاهده می‌کنند و خبرهایی می‌خوانند که هنوز مجلس جدید شکل نگرفته نشان از لابی گری‌های جدید از جنس قومی و منطقه‌ای دارد.

مردمی که خسته از آن همه سکوت و یا تصویب‌های ۲۰ دقیقه ای بودند انتظار نداشتند که منتخبان آنها دوباره دست به لابی گری بزنند.

درد را از هر طرف که بنویسیم درد است و درد است و درد و این درد بزرگی است که مجلسی که قرار بر آن دارد تا نگاهی انقلابی گری داشته باشد حالا آن را به نگاه منطقه ای معاوضه کرده باشد.

نمایندگان مردم باید بدانند چشم بر هم بزنند چهار سال تمام خواهد شد و کارنامه آنها در مقابل مردم قرار خواهد گرفت.

نمایندگان مجلس باید بدانند آن روز که فرزندان زاگرس در کردستان و فرزندان آذربایجان در جنوب جان دادند و به شهادت رسیدند نگاهشان قومی و قبیله ای و منطقه ای نبود پس چه شده است که برای صندلی سبز بهارستان با خون بهای شهیدان این گونه دم از قومیت زده می‌شود.

بیایید با نگاه‌های منطقه و جناحی خداحافظی کنید و آن را در زیر پاهایتان لگدمال کرده و نگاهی از جنس شهدا داشته داشته باشید تا کارنامه چهارسال بعد شما کارنامه ای از جنس مردان دفاع مقدس باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president