آوای جنوب

قطع مکرر شبکه‌های تلویزیونی و روزگار ناخوش تلویزیون در کهگیلویه

تلویزیونقطع مکرر شبکه‌های تلویزیونی در کهگیلویه و نارضایتی مردم از سیستم دیجیتال نقش بسیاری در سوق دادن افراد به سمت ماهواره می‌شود که به نظر می‌رسد این مهم از دید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است.

آوای جنوب؛

نقش تلویزیون در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بر کسی پوشیده نیست اما نباید از نقش بی‌بدیل این رسانه در سوق دادن مخاطبین به شبکه‌های مسموم ماهواره بی‌تفاوت گذشت.

سیستم دیجیتال تجربه‌ای جدید در عرصه تماشای تلویزیون به‌وجود آورد؛ چراکه علاوه بر ارائه تعداد شبکه‌های بیشتر تلویزیونی و امکان دریافت شبکه‌های رادیویی باعث وضوح در تصویر و کارایی بهتر از طیف فرکانسی موجود را به همراه داشته است.

اما از روزی که فرستنده دیجیتال جای آنالوگ را گرفت هر روز صدای اعتراض و نارضایتی مردم کهگیلویه از این سیستم بیشتر می‌شود.

سریال دنباله‌دار قطع دیجیتال در این شهرستان به شرایط جوی ناپایدار پاییز و زمستان ختم نمی‌شود بلکه نسبت به وزش نسیم ملایم بهاری هم حساسیت نشان می‌دهد.

خدمات‌دهی نامناسب صدا و سیما در حالی است که تهاجم فرهنگی غرب و برنامه‌های مسموم آن‌ها به ساده‌ترین روش‌ها ارائه و از هر راهی برای تضعیف بنیان خانواده‌ها و نابودی فرهنگ اصیل ایرانی وارد عمل شده است.

قطع مکرر شبکه‌های تلویزیونی و نارضایتی مردم از این رسانه نقش بسیاری در سوق دادن به سمت ماهواره می‌شود و به نظر می‌رسد این مهم از دید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است.

با وجود انعکاس مداوم مشکل فرستنده دیجیتال در رسانه‌های نوشتاری کهگیلویه، تاکنون صدا و سیمای استان هیچ اقدامی در راستای بهبود وضعیت و جلب رضایت مردم انجام نداده است.

تقویت فرستنده دیجیتال و توسعه پوشش این شبکه به اقصی‌نقاط یک نیاز فرهنگی است که حتی با صرف هزینه‌های کلان در مقابله با نقش مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای مقرون به‌صرفه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president