آوای جنوب

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در شهرآورد اصفهان

داوررئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از حضور و قضاوت داوران جوان این استان در شهرآورد اصفهان خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در یاسوج با بیان اینکه داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر در داوری جهش بسیار خوبی در سطح کشور داشته‌اند، اظهار کرد: داوران ما از همه نظر اکنون در سطح کشور شناخته شده هستند.

وی گفت: در سالیان اخیر داوران بزرگی تحویل فوتبال کشور داده‌ایم و به این موفقیت‌ها افتخار می‌کنیم چراکه موفقیت در عرصه داوری برای فوتبال استان نوید خوبی از آینده روشن دارد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از داوران جوان استان برای تقویت بنیه خود در سه زمینه مهم اظهار کرد: قبل از هر چیز داوران باید از نظر روحی کاملا تزکیه شوند چراکه وظیفه‌ای بزرگ بر عهده دارند و به همین خاطر شرط اول این است که از هرگونه حاشیه‌ای دوری کنند.

موسوی بیان کرد: در مرحله دوم یک داور موفق باید از نظر بدنی و شرایط فیزیکی همواره در اوج آمادگی قرار داشته باشد.

وی گفت: و دست آخر اینکه داور فوتبال اگر بر اطلاعات و علم و دانش خود نیفزاید از قافله داوری حرفه‌ای عقب خواهد ماند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به آخرین موفقیت داوران فوتبال استان اشاره کرد و گفت: داوران ما در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور کاری سخت بر عهده دارند و باید در شهرآورد فوتبال اصفهان که یکی از حساس‌ترین بازی‌های فوتبال کشور است، قضاوت کنند.

موسوی گفت: به همین منظور محمد راهی و روح‌الله شریفی در این دیدار برای قضاوت حضور خواهند داشت.

وی افزود: این بازی روز جمعه ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود و همچنین در دیگر دیدار این هفته در روز جمعه هفته جاری، خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال کشور در اهواز ناظر دیدار دو تیم استقلال اهواز و سیاه جامگان مشهد خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president