آوای جنوب

قشقایی ها شگفتی ساز انتخابات در گچساران و باشت/وقتی چپ و راست دور هومان عسکری جمع می شوند

 آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب،کمتر کسی فکر می کرد کاندیدای جوان گچسارانی در کمترین مدت بتواند به عنوان یک حریف اصلی برای غلامرضا تاجگردون قلمداد شود.

در همان روزهای اول خیلی ها بر این باور بودند که او دیر آمده است و آنهایی که امروز پای صحبت او می نشینند می گویند کاش ای کاش او زودتر آمده بود.

اما او آمد و خود در همان روز ثبت نام عنوان کرد که به موقعه آمده است.

این اولین بار بود که برای ثبت نام یک کاندیدای انتخاباتی دو کاندیدای مطرح و صاحب نامی چون سردار خورشیدی و حاج علی فولادی وندا او را همراهی می‌کردند.

حضور جریان های سیاسی چپ و راست و یکدل شدن آنها از اکبر بمانی تا فرزاد حیدری اصلاح طلب و لیدر سابق تاجگردون و جوان‌های اصلاح طلب و اصولگرا عبور کرده از چپ و راست خود یک پیام بزرگ دارد.

پیامی که این روزها نشان می دهد سبد رای هومان عسکری جوان بیشتر و بیشتر می شود.

او در همین مدت کم نشان داد که حرف برای گفتن دارد و رقبایش را به مناظره دعوت می کند و تا جایی پیش می رود که غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه و بودجه را به مناظره فرا خوانده است.

هومان عسکری در کمترین زمان ممکن موفق شد وحدت قشقایی ها را ایجاد کند و هیچ کس فکرش را هم نمی کرد او به این سرعت بتواند در میان بزرگان و ریش سفیدان قشقایی حضور یابد.

شاید باورش برای هومان عسکری قشقایی ها نیز سخت که او در چند روز در تالار ستاره شب کاری کرد که نشان داد او بی اساس نگفته است عقبه آن چند نفر لیدر تاجگردون با من هستند.

جوان نخبه قشقایی ها با صراحت تمام می گوید مشکل رقیب با هومان عسکری نیست بلکه آنها با قشقایی ها مشکل دارند.

عسکری جوان از صولت الدوله و جهانگیرخان و بهمن بیگی می گوید و از ایستادگی آنها را الگویی بزرگ برای خود می داند.

بعد از آمدنش از تهران و نشست با بزرگان آرخلو و پیوستن محمد حیدری اصلاح طلب و حامی قدیمی تاجگردون به باباکلان می رود و آنجا نیز برایش سنگ تمام می گذراند اما این پایان ماجرا نبود چرا که هومان پس از آن به آب شیرین و بی بی جان آباد رفت و آنجا نیز موفق شد آنهایی که رقبا را دعوت کرده بودند را دور خود جمع کند.

حالا هومان عسکری جوان قشقایی که موفق شده است دیدارهای محرمانه ای داشته باشد که در این مقال نمی توان به آن اشاره کرد فردا به روستای پشه کان می رود تا در نشست همدلی و وحدت آنها شرکت نمایید.

بی تردید نشست هومان عسکری در روستای پشه کان گچساران که رأس ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۲ بهمن برگزار می شود خود می تواند وزنه او را در انتخابات مشخص نماید.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president