آوای جنوب

قشقائی اجازه نخواهد داد کسی بر گُرده قشقایی بنشیند/نماینده فعلی به شعور قشقایی ها توهین کرد

به گزارش آوای جنوب دکتر فرزاد حیدری لیدر سابق تاجگردون و عضو سابق شورای شهر دوگنبدان و رییس فعلی ستاد انتخاباتی دکتر هومان عسکری در نشست همدلی و هم اندیشی دکتر هومان عسکری و هوادارانش اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم که باید انتخاب ما یک انتخاب اصلح باشد.

 

وی با بیان اینکه دکتر هومان عسکری کاندیدی است که تحصیلات تخصصی ایشان حقوق است و وظیفه اصلی نماینده قانون گذاری است ،افزود: نمایندگان مجلس نباید به دنبال منافع خود و پرکردن جیب خود و اطرافیانش و پیمانکاران خود باشد.

حیدری ادامه داد: بیایید و مشاهده و مقایسه کنید و ببینید چه کسانی در کنار کاندیداها قرار گرفته اند.
وی عنوان کرد: آیا هومان عسکری پیمانکارانی اطرافش هستند و ایشان را ساپورت می کند.
حیدری عنوان کرد: چنین نماینده ای که با حمایت پیمانکاران به مجلس می رود قطعا به دنبال آن است تا پروژه هایی را تعریف کند تا جیب آنها را پرکند.
حیدری اذعان کرد: امروز ما باید به همان دهه اول انقلاب برگردیم نه به دنبال افرادی که با پول های پیمانکاران به دنبال چیزهای دیگری هستند.
عضو سابق شورای شهر دوگنبدان ابراز کرد: کسانی را راهی مجلس کنیم که درد مردم را بفهمند نه اینکه کسانی باشد تا با حمایت پیمانکاران با پول های کثیف به مجلس راه پیدا کنند و آنها به دنبال رانت و گرفتن امتیازات برای اطرافیان خود باشد.
حیدری افزود: ما قشقایی ها در دور گذشته به نماینده فعلی رای دادیم اما به شعور قشقایی توهین شد و حق قشقایی پایمال و حقوق آنها نادیده گرفته شد.
وی عنوان کرد، ما سالم زندگی کرده ایم و به دنبال راه اندازی شرکت نیستیم.
حیدری خاطر نشان کرد: به ما گفته شد که یک سال گذشته و تا سه سال دیگر بر روی گرده شما خواهیم بود که اینجا خواهم گفت که قشقایی این اجازه را نخواهد داد که کسی بر روی گرده قشقایی بنشیند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president