آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران: مقابله با ایران بازی با دم شیر است

انصاریفرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه فکر مقابله با ایران توسط آمریکا احمقانه است، گفت: آمریکا با دم شیر بازی نکند.

 آوای جنوب؛

سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای بیت‌المقدس که به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در محل سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر آیینه تمام‌نمای جهاد آگاهانه و شجاعت ملت ایران در تاریخ دوران هشت‌سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر روز شادی ملت ایران و باید گرامی‌ داشته شود، افزود: سوم خرداد تاریخ گویای حماسه‌آفرینی ملت ایران بر پایه‌های ایمان، ایثار، پایداری و جاودانگی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بیش از پشتکار نظامی نشئت گرفته از ایمان و غیرت جوانان این مرز و بوم بود، تصریح کرد: حماسه سوم خرداد در واقع حماسه حق در مقابل باطل و برگرفته از ارزش‌های اسلامی است.

انصاری وحدت در بین مردم را از جمله مهم‌ترین عامل پیروزی ایران در جنگ نابرابر دفاع مقدس دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، اذعان کرد: با توجه به تاکید حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم حفظ وحدت، همه ما باید امروز با تقویت این امر نیز به فرمایشات امام راحل جامعه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه جوانان بسیاری از ایران اسلامی با اخلاص و فداکاری جهت حفظ آرمان‌های امام و انقلاب جان خود را فدا کردند، گفت: این جانفشانی‌ها نیز بیانگر درک عمیق ارزش‌های دینی و اسلامی و مصداق بارز ولایت‌‌مداری در جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های شهدا، عنوان کرد: جوانان ما امروز باید با تحصیل علم و دانش در راستای حفظ آرمان‌های امام و شهدا در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستادگی کنند.

این مسئول با بیان اینکه پس از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکای جنایتکار همه گزینه‌هایی را که گفت روی میز نبوده از جمله گزینه نظامی را به‌کار گرفته است، اظهار کرد: تنها گزینه‌ای که استکبار جهانی به روی میز نیاورد، صداقت بود.

وی با اشاره به حضور آمریکا در صحنه‌های مختلف جنگ با ایران از جمله در صحنه‌های انهدام سکوهای نفتی آل‌سعود، به‌کار کردن تجهیزات و سیستم‌های مجهز در عملیات‌های مختلف همانند والفجر ۸ و ..، عنوان کرد: آمریکا گزینه‌های مختلفی را در مقابل مردم غیرتمند ایران به‌کار گرفت اما شکست خورد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: ما به عنوان سرباز کوچکی از نظام پر افتخار جمهوری اسلامی توصیه می‌کنیم آمریکا با دم شیر بازی نکند و باید بداند اگر بخواهد با ایران اسلامی درگیر شود آسایش آنها به هم می‌خورد.

انصاری با بیان اینکه جوانان ما با دست خالی و توکل به خدا با وحدت تحت فرماندهی امام خمینی(ره) پیروزی‌هایی را به ارمغان آوردند، اذعان کرد: مطمئن باشید این جنگ‌های نیابتی که استکبار جهانی در یمن، بحرین و عراق را انداخته را همه دنیا می‌بیند اما احمقانه است که بخواهد به مقابله با ایران فکر کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president