آوای جنوب

فرماندار گچساران : لزوم شناسایی متخلفان در حوزه آرد و نان در گچساران

فرماندارفرماندار گچساران با اشاره به نظارت بیشتر شورای آرد و نان بر خبازی‌های شهرستان، بر لزوم شناسایی و برخورد قاطعانه با خاطیان این حوزه تاکید کرد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که با حضور مسئولان مرتبط و اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نان در سبدغذایی مردم، متولیان امر باید هرچه بیشتر و بهتر در روند پخت، بهداشت و کنترل قیمت‌های نان در سطح شهرستان دقت و توجه کنند.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی‌ها در تولید نان، افزود: از اولویت‌های مهم حقوق شهروندان استفاده از موادغذایی با کیفیت است که در این راستا مسئولان اجرایی به عنوان خادمان و نمایندگان مردم باید نظارت و بررسی بیشتری در بازار داشته باشند.

فرماندار گچساران با اشاره به بازدیدهای میدانی خود طی چند ماه اخیر از نانوایی‌های سطح شهرستان، بیان کرد: طی بازدیدهای اخیر از خبازی‌های شهرستان و نظرسنجی و گفت‌و‌گو با مردم توانستیم تا حدود زیادی نسبت به روند اجرای امور نانوایی‌ها و نوع برخورد فروشندگان نظارت و پیگیری بیشتری داشته باشیم.

رحیمی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اتحادیه خبازان نیز باید علاوه‎بر بازدیدهای مجموعه فرمانداری به صورت مستمر و باجدیت هرچه بیشتر بازدیدهای مشترکی را از خبازی‌های شهرستان انجام داده تا از هرگونه تخلفات در زمینه‌های مختلف جلوگیری شود.

وی ضمن تاکید بر نظارت شورای آرد و نان بر خبازی‌های این شهرستان، ادامه داد: مسئله بهداشت نانوایی‌های سطح شهرستان از دیگر موضوعاتی است که باید هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه و بررسی مسئولان بهداشت قرار بگیرد.

فرماندار گچساران در ادامه سخنان با اشاره به لزوم شناسایی متخلفان در حوزه آرد و نان گچساران، خاطرنشان کرد: شورای آرد و نان این شهرستان باید در راستای شناسایی متخلفان این حوزه اقدامات مؤثری انجام داده و برخورد قاطع و بازدارنده با این گروه را اولویت کاری خود قرار دهند.

رحیمی تقدیر و تجلیل از خبازی‌های بدون تخلف و خوب را در جهت تشویق دیگر خبازی‌ها ضروری دانست و گفت: خبازان باید با پیگیری و نظارت اتحادیه آرد و نان نسبت به تامین نان باکیفیت و مطلوب نهایت سعی و همکاری را در این راستا داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گچساران ضمن خواستار شدن بهبود کمی و کیفی نان و خبازی‌ها در سطح شهرستان، عنوان کرد: نهادهای اجرایی مسئول نسبت به استانداردسازی و نظارت بر فرآوری نان و ارتقاء کیفیت آن و همچنین بهداشت و استاندارد بودن فضای فیزیکی نانوایی‌ها موظف به انجام اقدامات مؤثر و مفید هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه اعضاء شورا ضمن بیان دیدگاه‌ها نسبت به بهبود کیفیت نان در سطح شهرستان و بررسی موضوع و ارتقاء آن تا سطح ایده‌آل و رضایت شهروندان، نسبت به مشکلات این صنف و وضعیت شاغلان در نانوایی‌ها تصمیماتی اتخاذ کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. میلاد احمدی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید دررابطه باعملکرد فرماندار محترم وصدیق گچساران درطول یک سال اخیر صادقانه بگویم فرماندار مدیری شایسته وانقلابی ومردمی وپرتلاش بوده ومن به عنوان یکی از مخاطبین راضی وخشنودمیباشم

  2. مسعود ایمانی گفت:

    عرض سلام وادب خدمت نماینده محترم که انصافا فرمانداری شایسته وبالیاقت ومردمی وپرتلاش وخستگی ناپذیر رابرای ماانتخاب کرد ودرطول این یک سال وضعیت نظم وترتیب وپیشرفت شهرستان گچساران فوق الاده بوده است

  3. سیدجواد موسوی گفت:

    با سپاس ودرود خدمت جناب فرمندار گچساران در رابطه با عملکرد فرماندار شریف ودلسوز وزحمت کش وخاکی ومردمی از ته دل بگویم عملکرد خوب وامیدوار کننده ای داشته ومن به عنوان یه از حقیرین این شهر راضی میباشم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president