آوای جنوب

فرماندار گچساران در جلسه ۹ دی : دشمنان ما اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسند

کسانی که نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را پذیرفته اند باید تمام سازوکارهای این نظام را نیز پذیرا بوده و کلام ولی فقیه فصل الخطاب تمامی اعمال و گفتار باشد

فرماندارفرماندار گچساران با تأکید بر اینکه آنچه که سبب شکست دشمن می‌شود، وحدت ملت ایران اسلامی است، گفت: با رهنمودها و تبعیت از رهبری می‌توانیم دشمن را در همه عرصه‌ها شکست دهیم.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم حماسه ۹ دی و دهه فجر در گچساران که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، با تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار داشت: دشمنان تاکنون برای از بین بردن وحدت ملت ایران اسلامی تلاش‌های بسیاری کرده ولی الحمدالله نتوانسته در این زمینه موفق باشد.

رحیمی گفت : با وجود نا امنیهایی که در منطقه شاهد آن هستیم کشور ایران در امنیت کامل قرار داشته و این به دلیل سکان داری ولی فقیه است که در رأس امور کشور قرار دارد و کسانی که نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را پذیرفته اند باید تمام سازوکارهای این نظام را نیز پذیرا بوده و کلام ولی فقیه فصل الخطاب تمامی اعمال و گفتار باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید به اصل نظام اعتقاد ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: دشمنان اصل نظام ما را مورد هدف قرار داده‌اند و به دنبال این هستند که اصل نظام ما را از بین ببرند که خوشبختانه تاکنون نتوانسته‌اند کاری کنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه دشمنان ما چپ و راست نمی‌شناسند و دوستدار ما نیستند، گفت: دشمنان و در رأس آن آمریکا اهداف خود را دنبال می‌کند و هرگز خیرخواه و دوستدار ما نیست و ما باید بسیار هوشیار باشیم.

رحیمی با تأکید بر اینکه ما نباید اجازه دهیم دشمنان نقشه‌های خود را عملی کنند، تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم دشمنان وحدت ما را از بین ببرد و ما باید سعی و تلاش کنیم تا اتحاد ما روز به روز بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قابل اعتماد نیستند، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) همیشه تأکید می‌کردند که دشمن هرگز قابل اعتماد نیست و آمریکا شیطان بزرگ بوده و به دنبال آسیب رساندن به انقلاب اسلامی ما است.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه آنچه که سبب شکست دشمن می‌شود، وحدت ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: با رهنمودها و تبعیت از رهبری می‌توانیم دشمن را در همه عرصه‌ها شکست دهیم.

رحیمی با اشاره به حماسه ماندگار ۹ دی، گفت: ۹ دی حماسه ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و بزرگداشت این روز باید باشکوه در گچساران برگزار شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president