آوای جنوب

فردا / شهدای گمنام منطقه عملیاتی شلمچه و جزایر مجنون میهمان مردم یاسوج

مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای گمنام منطقه عملیاتی شلمچه و جزایر مجنون فردا سه‌شنبه میهمان مردم یاسوج هستند.شهدا

آوای جنوب؛

حسین اتابک صبح امروز در نشست تعاملی با اصحاب رسانه در خصوص حضور سه شهید گمنام دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا رأس ساعت ۱۰ صبح مراسم استقبال از سه شهید گمنام در پردیس دانشگاه آزاد یاسوج انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شهدای گمنام در منطقه عملیاتی شلمچه و جزایر مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ۲۰، ۲۳ و ۲۸ سال دارند و در سال‌های ۶۶ و ۶۷ به شهادت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: بعد از مراسم استقبال از این شهداء بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم شبی با شهداء و همچنین یادواره شهدای شهرستان بویراحمد و مراسم عزاداری و سینه‌زنی شهادت حضرت زهرا(س) در حسنیه ثارالله انجام می‌شود و ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه دو تن از این شهدای والا مقام در پارک ساحلی شهر پاتاوه و شهید دیگری در تپه مرکزی سپاه فتح استان به خاک سپرده می‌شود.

این مسئول ضمن دعوت از مردم و مسئولان استان برای حضور باشکوه در مراسم استقبال، برنامه شبی با شهداء و مراسم خاکسپاری این شهداء گفت: رسالتی که در جنگ نرم امروزه رسانه‌های ما بر عهده دارند مهم‌تر و سنگین‌تر از اسلحه‌ای است که در جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

اتابک با بیان اینکه بسیج در عرضه خدمات‌رسانی به مردم توانا است، عنوان کرد: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی و همچنین اردوی جهادی بیش‌تر از گذشته بپردازند و قلم بزنند.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خدمات بسیج سازندگی اشاره کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی بعد از انقلاب اسلامی خدمات خوب و ارزشمندی به مردم ارائه داد که باید این خدمات هم در گذشته و هم‌ در حال حاضر که بسیج سازندگی در اختیار جهاد کشاورزی است گفته و تبیین شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌زدگی و تفرقه عامل اصلی ایجاد مشکلات و همچنین جلوگیری از پیشرفت در استان است، افزود: نباید با نگاه مرزی و شهرستانی به استان کار کنیم بلکه توسعه استان مرز و شهرستان نمی‌شود و پیشرفت این استان مدنظر مردم و مسئولان باشد همچنین رسانه‌ها برای از بین بردن این تفکر اشتباه و غلط تلاش کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president