آوای جنوب

عبور از عدل و موحد با سید فرزاد نجات نیا/جوانی که آمده است تا صدای دردهای کهگیلویه بزرگ اما محروم باشد

آوای جنوب
از دهه چهارم انقلاب که بخواهیم با افتخار و عزت عبور کنیم دیگر جای امتحان و فرصت سوزی نیست.

مجلس امروز نیاز به جوانانی دارد که بتوانند انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.

همانگونه که انقلاب از دل هیات های موتلفه و بازاریان ریشه دار تهران در دهه چهل ریشه دواند. وجود جوانان پای کار و جهادی از زیر علم اهل بیت با روحیه مردم داری و خدمت، و مدیریت انقلابی می تواند در چله دوم بعد از انقلاب اکسیری بر تن مدیریت خسته کشور باشد.

از جوانی بگویم که آشنایی ما به سالها پیش بر می گردد آن روزهایی که حاج فرزاد جوانی بود که در جمع جوانان می گفت به زودی باید مدیریت هیئت های مذهبی را در دست بگیرم.

جالب تر اینکه فرزاد نجات نیا در آن روزها بیان می کرد که از دل همین شورای هیات مذهبی باید جوانان هیئتی که بیشترین نقش را در مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهر دارند به شورای شهرها راه پیدا کنند.

اینها صحبت هایی بود که بین من و فرزاد گذشت و هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد فرزاد نجات نیا سال ها بعد رئیس شورای هیات مذهبی کهگیلویه و استان شود و عضو شورای شهر دهدشت مرکز کهگیلویه بزرگ باشد.

حالا فرزاد نجات نیا یا همان جوانی که روزی در صحبت‌هایش به عنوان یک جوان هیئتی قرار بر این گذاشته بود تا عضو شورای هیات مذهبی و به شورای شهر راه پیدا کند، بدون حمایت هیچ یک از سیاسیون استان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت علوم حکم مسئولیت بگیرد و اکنون مشاور وزیر ارتباطات کشور باشد. و این روزها این جوان دهه شصتی بیشتر در فضای عمومی تِرند و مطرح شده است حال و هوای انتخابات برای خدمت در سنگری حساس بنام مجلس جوان انقلابی که در کلام رهبری معظم انقلاب ضرورت اجتناب ناپذیر است.

شاید احساس این باشد که در فضای انتخابات کهگیلویه! نگاه ها به موحد و عدل هاشمی معطوف می شود، اما در این میان نمی توان به سادگی از سید فرزاد نجات نیا عبور کرد. جوانی که در بین همه آحاد و اقشار به تعبیر امروزی ها “کاریزما” دارد و به عبارتی خصوصا قشر جوان با هر مرام و مسلکی با او احساس راحتی دارند که سنگ صبورشان باشد.

نشست های سیاسی این روزهای فرزاد نجات نیا یا همان جوان هیئتی که هنوز هم هر جا مراسمی باشد پای اول مراسمات هیئتی نیز هست نشان می‌دهد او عزمی راسخ دارد تا این بار زبان گویای دردهای جوانان دهه شصتی همان نسلی که بیشترین بی توجهی را شاهد بوده باشد

شواهد و قرائن و سیاستهای کلی نظام در کلام رهبری و وضعیت موجود آبستن تغییر و تحول است و این انتخابات بستر پدیده هاست…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president