آوای جنوب

طرح “نذر کتاب” در شهرستان چرام اجرا می شود

۱۳۹۳۰۲۱۴۱۴۰۳۰۵۹۸۸۲۶۷۷۵۵۴مدیر کتابخانه عمومی شهرستان چرام با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب خوانی، گفت: طرح ” نذر کتاب ” در این شهرستان اجرا می‌شود.

آوای جنوب؛

شهرام تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چرام، با اشاره به اهمیت گسترش کتابخانه‌ها اظهار داشت: هم اکنون ۵ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در شهرستان چرام فعالیت دارند.

وی افزود: از تعداد ۵ باب کتابخانه عمومی در شهرستان چرام، ۳ باب نهادی در شهر چرام، سرفاریاب و شهرک(کره شهبازی) هستند و ۲ باب هم روستایی در روستای بردیان و القچین سفلی خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی چرام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱هزار جلد کتاب در کتابخانه چرام موجود است، گفت: با توجه به کمبود فضا امکان اضافه کردن کتاب جدید به کتابخانه و همچنین اجرای برنامه وجود ندارد.

وی بیان کرد: هم اکنون مجلات روز در رده‌های سنی و تخصصی مختلف به روز در کتابخانه چرام موجود هستند که دارای موضوعات متنوع است .

تقی زاده با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب خوانی در شهرستان چرام، ابراز کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس، نقد کتاب با حضور نویسندگان شهرستان کهگیلویه و چرام، مسابقه نقاشی در مدارس به مناسبت هفته کتابخوانی، دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه مطالعه کتاب و ثبت نام رایگان در سطح شهر و غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: برپایی نشست کتابخوانان و کانون اشتراک کتاب و نظر سنجی بین کتابخوانان در مورد کتاب‌های خوانده در کتابخانه از برنامه‌های هفته کتاب است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرام تصریح کرد: در نماز جمعه این هفته برنامه نذر کتاب را داریم تا هر کس کتابی که مطالعه و نیاز ندارد به کتابخانه و کانون های مساجد و روستاها اهدا نماید تا دیگران مطالعه و استفاده کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president