آوای جنوب

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ۴۰۰ میلیارد ریال وام پرداخت کرد

آوای جنوب

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب یکهزار و۲۴۲ فقره وام به متقاضیان استان پرداخت کرده که بخش عمده ای از آن برای تحقق اشتغال بوده است.

کاظم حاجی پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد امسال حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت کرده است که مبلغ وام های پرداختی نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ افزایش داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حوزه کشاورزی با پرداخت ۱۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب ۲۹۷ طرح بیشترین پرداخت تسهیلات بانکی امسال این صندوق را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین ۱۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب ۵۱۱ طرح به بخش خدمات،۶۰ میلیارد و۵۲۷ میلیون ریال برای ۱۶۷ طرح صنعتی پرداخت شده است.

حاجی پور تاکید کرد: همچنین در این مدت ۲۶۷ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال برای امور ضروری و رفاهی به متقاضیان پرداخت شد.

وی تاکید کرد: کمک به راه اندازی اشتغال صندوق های خرد محلی در روستاها، ایجاد صندوق های خرد محلی در حاشیه های شهرها و کمک به تعاونی ها از راهبردهای این صندوق برای حمایت از کسب و کارهای کوچک استان در سال جاری است.

وی ابراز داشت: سقف تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید این استان ۴۰ میلیاردریال است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president