آوای جنوب

صدور بیش از چهارهزار جلد سند مالکیت تک برگ توسط اداره ثبت دوگنبدان

اسلامیامیر حسین اسلامی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران گفت : در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۱۷۴ جلد سند مالکیت صادر و تحویل متقاضیان گردیده است.

آوای جنوب؛

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران افزود : به همین منظور در اجرای سیاست های کلان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص فراخوان سراسری و با توجه به اتمام مهلت اعتبار اسناد و مالکیت دفترچه ای(منگوله دار) و تبدیل آنها به اسناد مالکیت کاداستری(تک برگ) از متقاضیان و همشهریان گچسارانی دعوت بعمل می آید با مراجعه به اداره ثبت اسناد و با ارائه مدارک و مستندات نسبت به تعویض اسناد قدیمی اقدام نمایند تا در هنگام ضرورت(زمان نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی یا ترهین و بازداشت) با موانع ومشکلات پیش رو مواجهه نشوند.

اسلامی مدت زمان صدور سند مالکیت قدیمی به سند تک برگ را حداکثر یکماه و اسناد مالکیت تک برگ به تک برگ را یک هفته اعلام نمود .

وی مزایای صدور سند مالکیت تک برگ را کاهش احتمال جعل سند ، داشتن هولوگرام امنیتی ، درج مشخصات مالک و ملک ، مکانیزه شدن صدور سند ، جلوگیری از اختلافات حدودی و مرزی ، سهولت در نقل و انتقالات ، و بالا بردن سرعت و دقت عمل در نحوه صدور مالکیت تک برگ برشمرد .

اسلامی همچنین گفت : آمار ازدواج در شش ماهه اول سال جاری ۱۰۷۲ و طلاق ۲۱۶ فقره بوده که در دفاتر ازدواج و طلاق شهرستان گچساران و باشت ثبت شده که خوشبختانه در مقایسه نسبت به شش ماهه سال گذشته کاهش ۶ درصدی طلاق و افزایش ۲۶ درصدی ازدواج در این دو شهرستان را شاهد بوده ایم .

اسلامی در پایان اعلام کرد : در شش ماهه نخست سال جاری میزان مطالبات وصولی بانکهای دولتی و موسسات مالی و اعتباری در شعبه اجرای این اداره بالغ بر ۵/۷ میلیارد ریال بوده که به حساب آنها واریز گردیده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president