آوای جنوب

انتقادات دبیر هیئت فوتبال استان از صدا و سيما

آشتیانی: اگر «برنامه ۹۰ »نبود خدا می‌داند تا کنون چه بر سر فوتبال آمده بود

دلیل ندارد که اگر مسئولان از حرف حق خوششان نمی‌آید به دنبال تعطیلی برنامه‌های اثرگذار و مردم‌پسند باشیم کما این که اگر برنامه ۹۰ برای فوتبال کشور پخش نمی‌شد

۱۳۹۳۱۱۰۱۰۰۰۰۶۷_PhotoAدبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای استان با پخش برنامه‌های تحلیلی ورزشی اجازه ندهد سیاست بر ورزش در این استان چیره شود.

آوای جنوب؛

عبدالحسین آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به حوادثی که در برنامه همسو با ورزش از شبکه استانی دنا رخ داد و مسئولان استانی و اهالی فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب و اساسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون برگزاری چنین برنامه‌هایی بوده است.

وی با یادآوری برنامه‌های اثرگذار که در هنگامه انتخابات‌ها برگزار می‌شود، بیان داشت: صدا و سیما با برنامه‌های خوبی که داشته مردم را بیش از پیش به صحنه آورده و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است که رسانه ملی در همه عرصه‌ها تأثیرگذار است.

آشتیانی با بیان این که قاطبه اهالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای چنین برنامه‌های ورزشی که همه موضوعات ورزش استان را تحلیل می‌کند حمایت می‌کنند، افزود: در این برنامه‌ها تاکنون جهت‌گیری از سوی رسانه ملی ندیده‌ایم.

دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دلیل ندارد که اگر مسئولان از حرف حق خوششان نمی‌آید به دنبال تعطیلی برنامه‌های اثرگذار و مردم‌پسند باشیم کما این که اگر برنامه ۹۰ برای فوتبال کشور پخش نمی‌شد خدا می‌داند تا کنون چه بر سر فوتبال آمده بود.

وی گفت: اگر مسئولان استانی قبل از اجرای این برنامه خودشان به صورت شفاف در خصوص تیم دنای یاسوج و مشکلاتی که دارد برای مردم حرف می‌زدند چنین صحبت‌هایی رد و بدل نمی‌شد.

آشتیانی با بیان این که مجری برنامه هم بدون هرگونه جهت‌گیری تنها به دنبال انعکاس واقعیت‌ها از سوی دو طرف قضیه بود، افزود: از مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز استان می‌خواهیم که بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای اجازه اجرای برنامه‌های تحلیلی ورزشی در استان را مانند گذشته بدهند چرا که اگر چنین برنامه‌هایی حذف شوند آن‌گاه باید شاهد غلبه سیاست بر ورزش و در مجموع نابودی ورزش استان باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president