آوای جنوب

شهردار دوگنبدان : اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان به توسعه فضای سبز دوگنبدان

زینل زاده شهردارشهردار دوگنبدان از اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان به توسعه فضای سبز و ایجاد پارک در دوگنبدان خبر داد.

آوای جنوب؛

اردلان زینل‌زاده ، با بیان اینکه امسال در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات بیشترین اعتبار شهرستان به حوزه عمران شهری شهر دوگنبدان اختصاص داده شد، اظهار کرد: این امر وظیفه مجموعه شهرداری را بسیار سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری دوگنبدان امسال نهایت تلاش خود را در راستای زیباسازی شهری به‌کار می‌گیرد، تصریح کرد: ۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان امسال از محل اعتبارات تملک و دارایی استانی و ۲ درصد نفت جهت تکمیل و افزایش پارک‌ها و فضای سبز شهری دوگنبدان تخصیص داده شده است.

شهردار دوگنبدان با تاکید بر لزوم افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد پارک‌ها، افزود: جلوگیری از گسترش سطحی شهرها، تلطیف هوا و جلوگیری و کنترل آلایندگی فعالیت‌های صنعتی مجاور شهر، تزریق اکسیژن به محیط شهر و زیباسازی منظر شهری و … از جمله اهداف و رویکردهای افزایش فضای سبز در شهرها است.

زینل‌زاده با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر کارهای بسیاری در زمینه گسترش فضای سبز در شهر دوگنبدان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: افزایش فضای سبز در سطح شهر علاوه‌ بر تلطیف هوا و زیباسازی منظر شهری نیز موجب آرامش روح و روان شهروندان و به‌ویژه افراد سالمند می‌شود.

وی طرح کاشت خانه به خانه نهال نارنج با توزیع بیش از ۲۰ هزار اصله نارنج در سطح شهر را از اقدامات مهم شهرداری دوگنبدان در راستای افزایش میزان سرانه فضای سبز طی یک سال اخیر عنوان کرد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه امسال ۶۴۹ میلیون تومان جهت تکمیل دو کانال هدایت سیلاب در شهر دوگنبدان تخصیص داده شد، عنوان کرد: پروزه‌های بسیاری در دستور کار شهرداری دوگنبدان قرار دارد که روند اجرایی آن‌ها امسال شتاب بیشتری می‌گیرد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به حوزه راه‌سازی شهری و فعالیت شهرداری این شهر در این زمینه، اذعان کرد: ۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به حوزه راه‌سازی شهری اختصاص داده شد.

زینل‌زاده ضمن یادآوری این موضوع که شهرداری دوگنبدان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته عنوان دستگاه برتر را از آن خود کرده و امسال نیز بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده است، گفت: احداث پروژه ساختمان فرهنگی گلزار شهدا و محوطه این گلزار، انجام گسترده روکش و آسفالت کوچه و خیابان‌های شهر، نورپردازی بلوار و میادین شهر و … از جمله عملکردهای خوب مجموعه شهرداری دوگنبدان طی یک سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به پروژه احداث مجتمع فرهنگی گلزار شهدا و محوطه‌سازی این گلزار با بیان اینکه این پروژه به لحاظ عمرانی به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: امسال ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل و تجهیز لوازم داخلی این مجتمع تخصیص داده شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مرادی گفت:

    این همه بودجه میاد برای شهرداری. ولی کار شاخصی ار شهردار تا کنون ندید ه ایم . کل خیابانهای گچساران را نگاه کنید یک جای سالم ندارد . اکثریت آسفالتهای بیش ار بیست سال است .و مرحله بعد برای گرفتن یک پروانه ساخت مردم را نفره داغ می کنه .از نظر تکریم ارباب رجوع هم که …………

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president