آوای جنوب

شهرداری باشت ۵۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد

آوای جنوب

شهردار باشت گفت: شهرداری این شهر ۵۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های شهرستان طلب دارد.

لطف اله موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این بدهی مربوط به جرایم و عوارض ساخت و ساز برخی از دستگاه های اجرایی است.

وی بیان کرد: با توجه به طرح های نیمه تمام عمران شهری باشت نیاز است دستگاه های اجرایی نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

موسوی تصریح کرد: در صورت پرداخت مطالبات شهرداری بخش عمده ای از مشکلات مالی برطرف و زمینه برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در این شهر فراهم می شود.

وی اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات شهروندی نیازمند همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی بدهکار به شهرداری و پرداخت به موقع عوارض شهری از سوی شهروندان است.

شهردار باشت گفت: مهمترین مشکل این شهرداری بدهی ۱۸ میلیارد ریالی آن به سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه پرسنل و نیروهای شاغل است.

موسوی ابراز کرد: نبود درآمد ثابت و پایدار از دیگر مشکلات شهرداری باشت است که موجب شده این اداره در زمینه تامین حقوق و مزایای کارکنان خود با مشکل روبرو شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۱۰۰ طرح توسعه شهری در باشت کلنگ زنی یا افتتاح شده است گفت: شهرداری تلاش های گسترده ای برای ارتقای زیرساخت های شهری در سال های اخیر کرده و ادامه این خدمات نیازمند تعامل بیشتر شهروندان و مسئولان است.

موسوی عنوان کرد: احداث بوستان، فضای سبز، جدول گذاری و آسفالت ازجمله طرح های اجرا شده در سال های اخیر در باشت بوده است.

وی گفت: مجتمع خدمات رفاهی شهر باشت در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع هم اکنون در دست اجراست که در بهمن ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president