آوای جنوب

با همکاری کمیته امداد

شناسایی فقرا در محلات کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج

فقرامدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری بسیج برای شناسایی فقرا در محلات کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز جلسه نشست هم‌اندیشی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: کار خیر مختص گروه و نهاد خاصی نیست و همه ما باید در کارهای خیر شریک بوده و با هم تعاون، همکاری، همگرایی و همیاری داشته باشیم.

غلامرضا متقی هدف از برگزاری این نشست را مشارکت در انجام امور خیر عنوان و اظهار کرد: هدف ما گسترش و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین مردم است.

متقی با تأکید بر لزوم گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: باید همه کارهای خود را طبق دستورات قرآن و احادیث نبوی تنظیم کرده و انجام دهیم.

وی افزود: اگر ما به توصیه‌های اولیاء و انبیاء الهی توجه کنیم جامعه مشکلی ندارد و مشکلات خود به خود حل و فصل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه همه ما می‌توانیم ماهیانه فقط با ۳۰ هزار تومان حامی یک یتیم شویم، گفت: باید از خودمان شروع کنیم و علاوه بر دعوت مردم به انجام امور خیر، اول خود مشارکت داشته باشیم.

متقی شرکت در جلسات و نشست‌هایی را که رنگ خدایی دارند، توفیق الهی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف ما در این نشست، این است که در هر محله یک رابط و امدادیار افتخاری جهت شناسایی و ارتباط با فقرا و اغنیاء به کمیته امداد معرفی شود.

وی در پایان خواهران بسیجی را به مشارکت در امورات خیرخواهانه کمیته امداد دعوت کرد و از آنان خواست تا با شناسایی فقرا در محله‌ها و همکاری با مراکز نیکوکاری این نهاد، کمیته امداد را در گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به هم‌نوع یاری کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president