آوای جنوب

نماينده ولي فقيه در سپاه دریاسوج:

سپاه و بسیج از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب دفاع می کند

برخی از سایت‌های وابسته به جریان‌های بیگانه و انحرافی از جمله سایت “کلمه” متعلق به جریان فتنه، مطالبی با غرض ورزی و شیطنت و با حذف قبل و بعد از آن از قول بنده نقل قول کرده‌اند

سعیدیبه گزارش آوای جنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی درنشست صمیمی با کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پاسداری یک ارزش ، تکلیف و امتیاز الهی می باشد و باید از آن صیانت شود گفت : اگر پاسداری لطمه ببیند قطعا از اذهان عموم خارج می شود چرا که ارزش پاسداری به ایثار ، شهادت طلبی و قانونمندی است.

آوای جنوب؛

وی همچنین در این رابطه گفت : برای حفظ جایگاه ارزشمند پاسداری باید ابتدا پاسدار خود باشیم و بعد پاسدار انقلاب اسلامی .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید داشت : بصیرت و بیداری و استقامت بر مواضع رهبری و عمل به نسخه و راه حل هایی که طبیب جامعه دینی ارائه می کند برای همه مردم و امت انقلابی ضروری است، اما برای سنگرنشینان و مدافعان انقلاب دارای حساسیت و اهمیت بیشتری است چرا که دفاع از حق و تلاش برای اصلاح دیگران بدون اصلاح خود امکان ندارد وپیشتازی و سنگرنشینی اسلام و انقلاب، آمادگی و توانمندی فکری و عملی افزون تری را طلب می کند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت :امروز جغرافیای جهان اسلام دستخوش توطئه‌های ننگین آمریکا شده است ورسالت ما در شرایط کنونی این است که اسلام ناب محمدی(ص) را به دنیا معرفی کنیم چرا که دنیای امروز تشنه این اسلام ناب است و باید پاسداران همه توان خود را در این راستا به کار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در رابطه با تهدیدات و مسائل منطقه خاور میانه گفت : در طول تاریخ ، تقابل کفر و اسلام بی بدیل بوده و از یک طرف ایران اسلامی و از طرف دیگرجبهه گسترده ای بنام آمریکا و هم پیمانانش قرار دارند.

سعیدی اظهار کرد: نفوذ منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ناشی از قدرت مقاومت ملت ماست و این موجب شده که استکبار در برابر ما سر تعظیم فرود آورد.

وی با بیان اینکه منطقه خاور میانه امروز با دو چالش جنگ های نیابتی و اسلام بدلی روبرو بوده است گفت: نظام سلطه دنبال براندازی انقلاب بود و در ۳۶ سال با همه توان در هر عرصه‌ای برای براندازی نظام وارد شد.

سعیدی تنگه باب المندب را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : روزانه بیش از ۷ میلیون بشکه نفت از طریق این تنگه رد و بدل می شود که در اختیار نیروهای انقلابی یمن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای کنترل انقلاب‌های منطقه گفت: آنها شیوه‌های مختلفی به کار گرفتندو اولین اقدام آنها حضور فیزیکی بود که بعد‌ها متوجه شدند دچار اشتباه استراتژیکی شده‌اند و هزینه‌های سنگینی برای آن پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه ویژگی جنگ تمدن‌ این بود که آمریکا مستقیما وارد موضوع مقابله با جهان اسلام شده بود، اضافه کرد: شکست های پی در پی باعث توطئه جدید آنها یعنی جنگ های نیابتی شد و در این جنگها با پول و نیروی منطقه مسلمانان بدترین خسارات را ایجاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی اظهار کرد: بازیگراصلی این جنگ‌ها آمریکا می باشد در حالی که جریان دیگری مانند کشورهای عربستان، قطر و ترکیه پول و پشتیبانی لجستیکی این جنگ‌ها را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد : نقطه فشار امروز بر روی سوریه و عراق قرار دارد و تلاش بر این است که ارتباط میان سوریه، ایران، عراق ،حزب‌الله و غزه قطع شود و این خط مقاومت را قطع کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه “نظام سلطه ۳ مدل از حکومت اسلامی، یکی اسلام سلفی و تکفیری، اسلام سکولاریزه شده ترکیه و شیعه افراطی که توسط برخی محافل داخلی ترویج می شود” اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های انقلاب اسلامی، ترویج اسلام ناب محمدی به جامعه و دنیا توسط سپاهاست و پاسداران باید نقش ارزشمندی در تحقق این مهم داشته باشند.

وی همچنین در بخش پایانی صحبت های خود با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج فراتر از احزاب و سازمان‌هاست و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کندگفت: سپاه و بسیج معیارها را مطرح می‌کند و از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب و نه به عنوان حزب دفاع می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه “سپاه و بسیج هرگز بصورت مصداقی در انتخابات وارد نمی‌شود”، تاکید کرد: سپاه تنها چارچوب‌ها و معیارها را تبیین می‌کند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست .

واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه به شیطنت برخی رسانه‌ها

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به شیطنت اخیر برخی رسانه ها گفت ولی فقیه به عنوان نایب امام عصر (عج) عهده دار امور مردم است.

به گزارش آوای جنوب به نقل از سپاه نیوز، در پی اظهارات اخیر حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون ضرورت شناخت امام عصر(عج) و شیطنت برخی رسانه‌های بیگانه و متعلق به جریان فتنه در تحریف سخنان وی، حجت‌الاسلام سعیدی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: اخیرا برخی از سایت‌های وابسته به جریان‌های بیگانه و انحرافی از جمله سایت “کلمه” متعلق به جریان فتنه، مطالبی با غرض ورزی و شیطنت و با حذف قبل و بعد از آن از قول بنده نقل قول کرده‌اند که اساسا با مبانی و دیدگاه‌های سه دهه گفتمان، نوشته‌ها و سخنرانی‌های فراوان اینجانب مغایر و متضاد است.

وی با اشاره به آیه شریفه “یوم ندعوا کل اناس بإمامهم” سوره اسراء تصریح کرد: اینجانب به استناد این آیه شریفه گفته‌ام خداوند در هر عصر و زمانی حجتی دارد. در عصر نبوت انبیاء عظام (علیهم السلام) و در عصر امامت ائمه معصومین (علیهم السلام) و در عصر غیبت در حقیقت امامت با امام عصر (عج) می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به غیبت امام عصر (عج) و نحوه تبلور آن در این دوران در جامعه گفت: در دوران غیبت حضرت مهدی (عج)، ولی فقیه به عنوان نایب عام امام عصر (عج) عهده دار امور مردم است.

حجت الاسلام سعید در ادامه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در دوران حیات‌شان و سپس در دوره حاضر مقام معظم رهبری عهده دار این امر هستند، تأکید کرد: مشروعیت ولایت فقیه به ولایت حضرت مهدی (عج) است.

وی در پایان با اشاره به آیه شریفه “یا ایها الذین آمنوا ان جاءکم فاسق بنبأ فتبینوا ان تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا الا ما فعلتم نادمین -حجرات آیه۶” اظهار امیدواری کرد: کسانی که در معرض رسانه‌های فاسق و بیگانه قرار دارند برای اطمینان از درستی مطالب آنان، بررسی و تحقیق لازم را به عمل آورند تا خدای ناکرده آسیبی به جامعه وارد نیاید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president