آوای جنوب

سید قدرت اله حسینی در باشت دست به افشاگری زد/ اگر دست از کارهایتان برندارید نامه دهه ۶۰را منتشر خواهم کرد+ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، سید قدرت اله حسینی در نطق انتخاباتی خود در جمع هواداران خود در شهرستان باشت اظهار کرد: شما اقشار مختلف  مردم با حضور و قدوم خود نشان دادید که راه امام، راه شهدا، راه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است.

وی ادامه داد:در هیچ جای دنیا نخواهید دید در چنین هوای بارانی این گونه تجمع مردمان  به چشم دیده نمی‌شود و شما عزیزانی که تشریف آوردید قدمهایتان بر روی چشمان حقیر که ما فرمانبر شما هستیم.

حسینی افزود: من به عنوان فرمانبر شما این دوره با برنامه آمده ام ، برنامه ای که حلال مشکلات شما و آینده نوین را برای شما رقم بزند.

وی ادامه  داد: من آمده ام که عزت از دست رفته را به شما برکگدانم، من آمده ایم که مرز بندی های قومی و قبیله ای که تعمدا به آن رنگ داده اند آنها را از بین ببرم.

حسینی با بیان اینکه ما ید واحد هستیم، ما زیر سایه قرآن و نظام جمهوری اسلامی و پیرو  ولایت فقیه زمان امام خامنه ای هستیم، گفت:  تقسیم مردم به ترک و لر باوی و بویراحمد بومی و غیر بومی مردود است  و ما بر اساس آیات قرآنی ما ید واحد هستیم.

وی با اشاره به آیات قرآن گفت:  همه ما ید واحد هستیم  و اگر شعبه شعبه و گروه گروه هستیم فقط برای شناسایی است و تفاوت در تقوا است.

این کاندیدای  دوره یازدهم  مجلس گفت: ما در نظامی زندگی می کنیم که به آن عشق می ورزیم و  عشق ما به این نظام  با همراهی و  فداکاری شهدا جانبازان و اساا است.

حسینی  با بیان اینکه در طول تاریخ این مملکت جنگ های مختلفی با ایالات مختلف به راه افتاد که در دوره قاجاریه بخش عظیمی از خاک ما گرفته شد، گفت:  در دوران دفاع مقدس  به رهبری امام راحل این مردم در برابر بیش از ۲۷ کشور با دست خالی ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما به تصرف دشمنان در آید و با عزت جنگ به پایان رسید.

وی ادامه داد:  مستحضر هستید به نسبت جمعیت  این استان بیشترین حضور در زمان هشت سال جنگ تحمیلی مردم این استان حضور داشتند.

حسینی با اشاره به کتاب پایی که جا ماند ، گفت: یک روز یکی از نمایندگان مجلس  که این کتاب را مطالعه کرده بود به من گفت  فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد حتی در ساعات آخر جنگ در برابر دشمنان ایستادند و یا شهید یا مجروح و یا اسیر شدند.

وی ابراز کرد: فرزندان استان ما آن گونه مقاومت کردند  و اگر فرزندان این استان در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کردند به رهبری  معمام کبیر انقلاب بود.

حسینی در ادامه گفت: محسن رضایی که به حکم  امام  در آن زمان که فرماندهی سپاه را به دست داشتند ایشان گفتند هر کجا که لازم بود در خط مقدم و خطوط  سخت ما بچه های استان کهگیلویه و بویراحمد را صدا می کردیم چرا که انها شجاع و دلیر هستند.

وی ادامه داد: در مجلس  آینده و دولت آینده با رهبری و راهنمایی مقام معظم رهبری این جوانان که عاشقان ولایت و نظام و مملکت هستند بر سرکار خواهند آمد و مجلسی انقلابی ایجاد خواهیم کرد.

این کاندیدا با بیان اینکه در مجلسی که در آینده تشکیل می شود لیبرال ها و منافع طلب ها جایگاهی نخواهد داشت، گفت: من آمده ام بر فامیل بازی ،باند بازی که بسیار شدید و غیر اخلاقی و بر نگرش خطی  که البته برخی از افراد نگرش خطی که همراه آنها بودند اکنون آنها را ترک کردند چرا که از آینده خود می ترسند را خاتمه دهم.

حسینی افزود: ما اعتقاد داریم هرشخصی  که اخلاص دارد باید رشد کند و در مدیریت ها خود را نشان دهد ما دراین استان افراد لایق بسیاری داریم که می توانند خدمت بی منت داشته باشند بدون اینکه بخواهند خانواده های خود را حاکم کنند.

وی با اشاره به اینکه آیا این نظام ، انقلاب،  شهدا، رهبر ، روحانیون آیا به دنبال این قضایا بودند، گفت:  شما امروز در این مکان جمع شدید که  کسانی که با آبرو،  عزت و شرف  شما بازی کردند شما آنها را سر جای خود  بنشانید.

وی با بیان اینکه من آمده‌ام   تا فرصت های مناسب را برای همه ایجاد کنیم، اذعان کرد: من آمده‌ام که  بستر را برای آنهایی که می تواند به اسلام، نظام و این ملت خدمت کنند ما  آنها را یاری کنیم تا خدمتی بی منت برای مردم داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه ما نخبه کشی نمی کنیم چرا که نخبه پروری می کنیم ، عنوان کرد:  مدیران نالایق باید بروند و منزوی شوند.

این کاندیدا با بیان اینکه  امروزه شما در این کشور در  خبرگزاری ‌ها، روزنامه ها و شخصیت ها بحث از رانت خواری و چپاول است  که متاسفانه نام گچساران مطرح است، گفت:  ما مایل هستیم سالم زندگی کنیم و به دنبال عزت مردم هستیم.

وی ادامه داد: شما با این کارها  آبروی نظام و مردم را برده‌اید ، شما با دروغ های خود عزت مردم را زیر سوال بردید.

حسینی در ادامه با اشاره به  افتتاحیه ستاد انتخاباتی تاجگرد.ن گفت: شما در افتتاح ستاد نماد تاج را گذاشته‌اید،  این نماد کیست شما این نظام را قبول ندارید.

این کاندیدا ابراز کرد: :  وقتی که می گوییم این شخص نفوذی است و ما برای اینخود می ترسیم برای این است که ما می ترسیم  و با همت شما این افراد نفوذی  را از صحنه خارج خواهیم کرد.
حسینی در ادامه گفت: شنیده ام از مردم عذر خواهی کرد ه‌اید، آیا به مردم گفته‌اید که برای چه چیزی عذرخواهی می‌کنید، افزود:  عذر خواهی خوب است اما باید دلیل آن را هم بیان می کردید.

وی ادامه داد: شما باید  ناکارآمدی از تبعیضی که در طول این هشت سال که شدت آن  در شش سال قبل به وجود آوردید عذر خواهی کنید، باید عذرخواهی می کردید برای اینکه خانواده سالاری را به وجود آورده اید.

حسینی  عنوان کرد: یک روز در راهروی مجلس  از دهان شما بیرون آمد که برای خانواده سالاری آمده ای که فقط این یک حرف شما راست بود آن هم خانواده سالاری آن چیزی که مردم انقلاب کردند تا این خانواده سالاری از بین برود.

وی با بیان اینکه نخبه های این شهرستان بسیار هستند اما شما نخبگان را فراری دادید، اظهار کرد:  شما خانواده خود را بر مردم حاکم کردید  و ما آمده ایم که این خانواده سالاری را به فضل پروردگار براندازیم.

این کاندیدا با بیان اینکه خانواده شما هم مانند دیگر شهروندان باشند کسی با آنها کاری ندارد، گفت:  بله  ما به آنهایی که زمین خواری و رانت خواری کردند پیگیر آنها هستیم

حسینی ادامه داد: باز هم تکرار کردید مسائل دهه شصت را من به استعلام شما رساندم کسی که در کاخ شیشه ای نشسته چه فکری کرده است.

وی افزود: در زندگی من گشتید  و پیگیری  کردید همه جا را کنده کاریکردید  که یک نقطه سیاه در زندگی من و خانواده ام پیدا کنی که یدا نکردی اما اگر یک صدم شما در زندگی خود و خانوادهشما تحقیق کنیم صد برابر این مشکلات که به وجود آمده وجود دارد.

حسینی اظهار کرد: دهه شصت چه شد آن نامه که در مورد ۲۷فرهنکی از سوی پسر عموی شما چه شد ، یک بار دیگر این حرف از دهان شما بیرون بیاید این مدارک را بیرون خواهم آورد و آن وقت شما و خانواده ‌تان یک روز هم نمی توانید در این شهرستان قدم بگذارید.

این کاندیدا ابراز کرد: شما دهه شصت با امضا بستگانت آبرو برای مردم نگذاشتی و ما آبرو داری کردیم .۳ و سال است که من آبرو داری می کنم، چرا بین طوایف تفرقه افکنی می کنید تا کی می خواهید این کار را  ادامه دهید.

حسینی ادامه داد: اگر مردم اجازه دهند نامه سال دهه شصت را منتشر کنم و اگر آن مدارک  رادر یکی از سایت ها منتشر شود شما  در روز چهارشنبه مطلقا دیگر نمی تواند سخنرانی کند.

وی ادامه داد: گشتید و یک چک سرقت رفته من را در مشهد پیدا کردی که من مدارک را به شما نشان دادم و چرا که من می دانم چون آدم خبیثی هستی و به دنبال ریختن آبروی من هستی من همه مدارک را به شما نشان دادم.

حسینی گفت: من نامه دادسرا را به شما نشان دادم که هفتاد برگ چک و شماره را مسدود کردند بعد در باشت و خیرآباد می گویی تو برو چک های خود را دست مردم جمع کن.

این کانندیدا ادامه داد: شما درمجلس  یازدهم به فرض محال که رای هم بیاوری در بین  انقلابیون و در بین آن نمایندگانی که از بطن مردم هستند شما دیگر جایگاهی نخواهید داشت.

حسینی اذعان کرد: باشت این پتانسیل را دارد که شهرستان شود و شد و شما مشاهده کنید در طول این هشت سال کدام یک از ادارات اینجا دایر شده است شما فقط شعار دادید.

وی با بیان اینکه شما در هر پروژه ای که کلنگ زنی شد شما و خانواده‌تان ذی نفع بودید، گفت: چرا مسکن مهر که برای مستضعفان است برای تکمیل هزار  واحد  مسککن مهر با یک هزینه پنج میلیاردی تکمیل می شود اما شما حاضر نبودید این کار را برای مردم کنید.

حسینی با بیان اینکه شما به دنبال آبیاری زمین های خودت هستی، اذعان کرد: ما با زیبایی شهر و کل منطقه موافق و خوشحال هستیم اما می خواهیم صغیر و کبیر کنیم به نظر شما تکمیل مسکن مهر مهم بود یا خیابان شهید بلادیان ، کدام یک مهم است.
این کاندیدا تصریح کرد: شما این گرانی و بی سرو سامانی در معیشت مردم  به وجود آوردید  این بی سرو سامانی در معیشت مردم مگر زاییده فکر چه کسانی است،  مگر نوبخت و دولت روحانی این مشکلات را برای مردم به وجود آوردند،  باز هم فریب می خورید از شأن و عزت و فرهنگ شما به دور است.

حسینی گفت:  مردمان گچساران و باشت یک منطقه با شرف با عزت و یک مردمان مطرح در کشور هستید، چرا به دنبال افراد فریبکار هستید تا کی می خواهید اینگونه باشید.

وی ابراز کرد: در دوران قبل من ۲۳هزار رای آوردم با تمامی طوایف همه و همه ازپل خیرآباد و پل بریم همه ما برادر و شهروند هستیم همه یکی هستیم و خودم را شایسته شما می دانم که فرمانبر و نوکر شما باشم.

حسینی خاطرنشان کرد: در تمام این طوایف رای شما از آن دوره  قبل در این دوره بیشتر است و  شما در تمام طوایف در شهر و روستا دو برابر قبل رای دارید.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president