آوای جنوب

فرمانده سپاه فتح استان

سخنان منتجب‌نیا جنجال سیاسی است / در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم

سخنان منتجب‌نیا فراتر از حد بود و وی به نمایندگان و مردم توهین کرد و ما در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم
خبرگزاری فارس: سخنان منتجب‌نیا جنجال سیاسی است / در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنان اخیر رسول منتجب‌نیا جنجال سیاسی است و ما این سخنان را به شدت محکوم می‌کنیم.

آوای جنوب؛

سردار یدالله بوعلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، به نقش و جایگاه رسانه در جامعه اشاره و اظهار کرد: همواره رسانه‌ای در بین مردم مورد اقبال و توجه است که اخبار را به شیوه صحیح انعکاس دهد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سخنان چند روز گذشته رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج، گفت: سخنان وی در نسبت دادن اسیدپاشی اصفهان به جوانان حزب‌اللهی جنجال سیاسی است.

وی افزود: روزانه هزاران اتفاق در جامعه می‌افتد که این حوادث و اتفاقات منجر به از دست دادن جان مردم می‌شود پس چرا به این حوادث نمی‌پردازند که اسیدپاشی را به جوانان حزب‌اللهی نسبت می‌دهند.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عده‌ای در اصفهان اقدام به اسیدپاشی به چهار نفر کردند که دو نفر از این افراد سرپایی درمان شدند و دو نفر بستری شدند که کشته‌سازی و بهره‌برداری از آن و انتساب این کار به افراد حزب‌اللهی سیاست‌ این افراد است.

بوعلی با بیان اینکه هر کس که دلش با نظام باشد هرگز چنین قضاوتی نمی‌کند، افزود: سخنان منتجب‌نیا فراتر از حد بود و وی به نمایندگان و مردم توهین کرد و ما در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی از خطوط قرمز عبور کرد و ما سخنان اخیر این فرد را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دانشگاه گفت: دانشگاه سکوی پرش و تعیین‌کننده مسئولان آینده کشور است و نقش تعیین کننده در آینده کشور دارد.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توقع داریم همه کسانی که در دانشگاه به آینده نظام حساس هستند وارد کار شوند تا دانشگاه از جایگاه اصلی خود دور نشود.

بوعلی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سپاه توجه به مأموریت‌های راهبردی است و توجه به دانشگاه و دانشجویان بسیجی نیز در این راهبرد مورد توجه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president