آوای جنوب

زینل زاده: خدمات نظام را به نام خودمان ننویسیم/ما فقط یک هماهنگ کننده هستیم/در دوم اسفند دست مفاسد و رانت ها قطع خواهد شد

به گزارش آوای جنوب؛ اردلان زینل زاده در جمع اهالی روستای پادوک با تبریک آغاز امامت حضرت امام زمان گفت،‌ امشب در این شب عزیز دعوت اهالی شهید پرور و مهمان دوستان روستای پادوک هستم.
وی ادامه داد، انتخاباتی که به این صورت برگزار می شود به دعوت شدگان اقوام بزرگی است که در طول تاریخ همیشه سرنوشت ساز بوده اند.
این کاندید انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گچساران با بیان اینکه در این منطقه یک ویژگی خاصی وجود دارد، گفت، علی رغم اینکه این روستا از طبیعت و پتانسیل های خوبی که نسبت به سایر دیگر روستاها دارد داشتن مردمانی سخت کوش که با حداقل امکانات و منابع توانستند کاری سازنده و بهترین بهره برداری را داشته باشند.
زینل زاده ابراز کرد: اهالی پادوک مردمانی پایبند شریعت، مذهب و دین هستند که در این عرصه از سرزمین ما زبان زد هستند.
وی افزود، من به عنوان کاندیدای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موظف هستم که خود را معرفی کنم اما معرفی نه به معنای اسم و فامیل بلکه باید صداقت لازم را در این بین داشته باشم تا مردم به راحتی بتوانند انتخاب کنند.
زینل زاده با اشاره به مناسبت های هفته گذشته ابراز کرد، در تاریخ ۱۳آبان سال۱۳۵۷می توان به پیروزی مردم در مقابل استکبار جهانی اشاره کرد که این پیروزی تحولی عظیم به همراه داشت.
وی ادامه داد، یه رویداد مهم در تاریخ ۱۳آبان رخ داد که می توان به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال دوران دفاع مقدس آغاز شد و مردم در این دوران با صبر و بردباری به پیروزی رسیدند، اذعان کرد، بعد از دوران جنگ می بایستی دوران سازندگی آغاز می شد که در این راستا جهاد سازندگی به وجود آمد.
این کاندید مجلس شورای اسلامی ابراز کرد، در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی در حوزه سازندگی رخ داد که این سازندگی حاصل نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ کس این ادعا را نباید داشته باشد.
وی با بیان اینکه اعتقاد بنده بر این است که اگر دیدگاه ما اگر فرد باشد این کارساز نیست، افرود، زینل زاده در دوران مدیریت خود صرفا یک هماهنگ کننده است و اینکه زینل زاده خوب یا بد بودن بایستی از مردم سوال نمود.
وی خاطرنشان مرد، علی رغم فعالیت های خوبی که در دوران سازندگی رخ داده در ۲دهه آخر این احساس وجود دارد که صرفا فقط جای افراد عوض شده است.
زینل زاده اظهار کرد، گاها باید به نوع تفریحات خانواده و فرزندان مسوولان نگاه کنیم و مشاهده می شود که آداب و معاشرت و مهمانی های این افراد غیر از عرف است و احساس می شود فقط های افراد تغییر کرده و شباهت های زیادی وجود دارد.
وی گفت، نمی شود یک فرد را کنار گذاشت و اما فکر آن فرد را کنار نگذاریم.
این کاندید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درست است که در روز ۲۲بهمن و یا ۱۳آبان بر سینه استکبار جهانی زدیم، گفت، آیا این روز فقط مربوط به آن روز خاص است ویا اینکه باید ادامه داشته باشد.
زینل زاده ابراز کرد، این رویکرد چه در اصلاح طلبان و چه اصولگرایان باید ادامه داشته باشد.
زینل زاده در ادامه با بیان اینکه رهبری به گام دوم انقلاب، ساختار انقلابی تاکید و توصیه دارند، تصریح کرد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بایستی این رویکردها ادامه داشته باشد و در امور اصلاخات صورت گیرد تا توسعه بر روی ریل خود حرکت کند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲اسفندماه سال‌جاری اذعان کرد، در دوم اسفندماه انتخابات مجلسشورای اسلامی در پیش رو داریم و صحبت بنده به فرد خاصی نیست و اگر امشب هم در این مکان حضور داشته به منظور روشنگری و حساسیت موضوع است
وی ادامه داد، در انتخابات پیش رو در ۲اسفندماه اتفاقاتی مانند ۱۳آبان ها رخ می دهد و یک رویکرد جدید و فکر جدید در اقتصاد نظام رخ خواهد داد و مسیر توسعه ایجاد و توسعه بر روی ریل قرار خواهد گرفت.
زینل زاده ابراز کرد، در انتخابات پیش رو دست مفاسد و رانت ها که متاسفانه مانند خوره به جان ممکلت افتاده از بین خواهد رفت.
زینل زاده با اشاره به اینکه من در آرو، راست و گچساران ریشه دارم و در پادوک هم جای پای کمی ندارم، گفت، اگر قرار است بنده به عنوان نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اگر انتخابی صورت گیرد با شناخت کامل نسبت به من و دیگر کاندیدها اشراف داشته باشید.
وی ادامه داد، اگر کاندیدایی خوب حرف می زند تنها به سخنان او اکتفا نباید کرد.
وی عنوان کرد، آیا زینل زاده می تواند مشکلات شهر را تشخیص و دیدگاه فکری را به زبان کلان بیان کند.
زینل زاده ادامه داد، پیروزی زمانی باید رخ دهد که عملکرد فرد تأثیرگذار باشد و باید رضایت مندی و امید را ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه هرشخصی که بتواند این کار انجام دهد باید در وهله اول عدالت را به وجود آورد، خاطرنشان کرد حلقه مفقوده . دل نگرانی که وجود دارد این است که مردمان ما نگرانی خاطر دارند چرا من در این حوزه و حوزه های دیگر آن چیزی را که می خواهند برابر قانون است.
زینل زاده گفت، نه تنها در شرایط فعلی بلکه در ادوار گذشته اتفاقاتی رخ داده است.
وی گفت،اعتقاد من بر این است که یک مدیر در حوزه سیاسی اینکه بتواند یک قدم و به درستی مسیر را انتخاب کنند.
وی ادامه داد، مشاهده می شود برخی از مدیران مسیر را اشتباه می روند.
این کاندید گفت، در اقتصاد مملکت ما نه اینکه هدف گذاری نشده بلکه آن مسیری را که انتخاب کرده ایم مسیر درستی نیست و مردم ناراضی هستند.
وی اظهار کرد،هدف و مسیر یکی باشد امیدواریم در جامعه به وجود می آید.
زینل زاده افزود، انتخابات پیشرو انتخاب حساسی است و مردم ما در دو راهی قرار گرفته اند یا اینکه این شرایط باقی می ماند و با اینکه تحولی صورت می گیرد.
وی افزود،این شرایط تنها مختص حوزه گچساران و باشت نیست بلکه کل کشور را در بر می گیرد.
زینل زاده با اشاره به توصیه های رهبری در زمینه ایجاد اشتغال افزود، رهبری به جوان گرایی تاکید فراوانی دارند آن هم جوان گرایی نه به معنای کنار گذاشتن افراد پیر بلکه به جوان بودن فکر است.
زینل زاده در توصیف اهالی روستای خیرآباد گفت، خیرآباد به معنای آن مردم این روستا خیر و روستای آن آباد و مهمترین منبع آنها مردمان آنها هستند با توجه با اینکه توجه زیادی به آن نشده است.
وی اذعان کرد، ارتباط از بیرون بد نیست بلکه خوب است اما این ارتباط با بیرون باید برد برد باشد.
زینل زاده ادامه داد، اکنون سوال می شود در مورد اشتغال چه کارهایی صورت گرفته پاسخی وجود ندارد که بتوان مردم را قانع کرد در صورتی که در کشورهای دیگر اشتغال ایجاد شده است.
وی افزود، اگرکشور به دنبال رهایی از بیکاری این باید الگوهایی را تدوین کرد و از بانوان که نیمی از جمعیت ما را تشکیل می دهند بهره برد.
زینل زاده گفت، در حوزه اشتغال روستایی در بخش آقایان و خانمان استفاده از نیروی آقا بیشتر بوده است.
وی ادامه داد، ما همه امروز خواستار تغییر هستیم اما تغییر به معنای برگشت به گذشته نیست بلکه باید امروز ما باید از روز گذشته بهتر و فردای ما از امروز ما بهتر باشد.
وی گفت، دیدگاه معامله گری زهر است و با وعده و قول و اینکه جمعی بیایند قول دهند و یک جایگاه و یک منابع محدود را با آنها قول داد.
زینل زاده خاطرنشان کرد،اساس باید برشایسته سالاری و عدالت محوری باشد چه در عرصه مدیریت و چه در عرصه سرمایه.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president