آوای جنوب

زهره فولادی وندا: بدانید رای مردم نه خریدنی و نه فروختنی است/من ناموس قشقایی هستم و اهل معامله نیستم/یک مادر فرزندش را رها نخواهد کرد/ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب زهره فولادی وندا  در جمع تیره کزنلو با بیان اینکه امروز را به تمامی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شوررای اسلامی که تاییدیه خود را از شورای نگهبان گرفتند تبریک عرض می کنم، گفت: یک سال پیش اعلام کاندیداتوری کردم و می‌دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد اما بدانید رای مردم نه خریدنی است و نه فروختنی.

وی با اشاره به اینکه من ناموس قشقایی هستم و اهل معامله نیستم، ابراز کرد:  از سالها پیش دکتر عسکری را می‌شناسم و شاید اولین بار بهترین زوج قشقایی در کنار هم ایستادند و آمده ایم بمانیم برای بهتر شدن.

فولادی وندا  ادامه داد: با تمام وجود در کنار  هومان عسکری خواهم ماند.

وی افزود: از روز اول گفتم دکتر هومان عسکری بهترین تصمیم را برای ایلش خواهد گرفت و بدانید یک مادر فرزندش را رها نخواهد کرد.

فولادی ونداد  افزود: در دو  و سه روز آینده بر علیه ما شایعاتی خواهند کرد و  باور نکنید و بدانید ما برای شما ایستاده ایم.

وی خاطرنشان کرد: هوشمندانه به ما کمک کنید و من خواهر دو رگه شما هستم و دسته گلی را که امشب تهیه کرده ام برای دیگر کاندیدها نیز خریده ام و امروز آرامش شهر ما اولویت اول ما است.

فولادی وندا  اذعان کرد: اگر امروز ما دونفر کنار هم هستیم خیلی ها گفتند بیلبورد تو را پایین خواهیم کشید اما امشب کلاه دوگوشی های قشقایی برای من دست می‌زنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president