آوای جنوب

رئیس ارشاد گچساران: انتخابات انجمن خبرنگاران گچساران برگزار شد

نوروزیرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مشکلات صنفی خبرنگاران این شهرستان از سوی این اداره پیگیری می‌شود.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، امیر حسین نوروزی در جلسه راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در این شهرستان، اظهار داشت: در این ۸ ماهی که از مسئولیت من در این اداره می‌گذرد، ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان در اولویت‌های کاری من بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه تاکنون ۶ انجمن فرهنگی و هنری در گچساران ساماندهی شده است، افزود: تنها انجمنی که تکلیف آن مشخص نبود و سال‌ها بود که راه‌اندازی نشده بود، انجمن خبرنگاران است.

نوروزی راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در گچساران را برای اصحاب رسانه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این انجمن می‌تواند مشکلات و کمبودهای اصحاب رسانه این شهرستان را به خوبی پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه انجمن خبرنگاران یک صنف است، گفت: این انجمن می‌تواند سبب نزدیک شدن خبرنگاران به همدیگر و کمک به برطرف شدن مشکلات صنفی این قشر باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه خبرنگاران برای ارتقای سطح کیفی فعالیت خود باید اطلاعات و دانش خود را افزایش دهند، عنوان کرد: این انجمن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند به ارتقای دانش و اطلاعات خبرنگاران شهرستان کمک کند.

به گزارش تسنیم در این جلسه با برگزاری انتخابات، اسماعیل ولایت از خبرگزاری ایسنا، امین دهقانی از خبرگزاری مهر، آرش کنارکوهی از سایت خبری تحلیلی کبنااسپورت، میلاد نظری خبرنگار صداوسیما، زواره کائیدی از روزنامه امید مردم، علی مراد کاظم‌پور از سایت خبری تحلیلی آوای جنوب، حسام رحمانی از سایت خبری تحلیلی عصر دنا، بهنام عکاشه از سایت خبری تحلیلی کبنانیوز و کوروش رضایی از خبرگزاری فارس به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انجمن خبرنگاران شهرستان انتخاب شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president