آوای جنوب

رئیس اداره صنعت کهگیلویه: بازرسان صنعت کهگیلویه امنیت شغلی ندارند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به نقش بازرسان در کنترل تخلفات گفت: بازرسان این اداره هیچ‌ گونه امنیت شغلی ندارند.

آوای جنوب؛

سید باقر افشین صبح امروز در بازدید سرزده فرماندار از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گزارشی از مشکلات این حوزه ارائه داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به وجود ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در سطح سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده عدم استقلال شهرستان‌های همجوار در این حوزه و پوشش‌دهی خدمات توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را از مشکلات اساسی این اداره برشمرد و گفت: گستردگی حوزه فعالیت ۳ شهرستان و کمبود امکانات و نیروی پرسنلی ارائه خدمات بازرسی و نظارت را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

افشین با بیان اینکه بازرسان این اداره خودروی اداری جهت انجام مأموریت ندارند، افزود: این بازرسان به صورت قراردادی یا شرکتی در حال خدمت هستند و هیچ گونه امنیت شغلی ندارند.

وی مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بردیان را متذکر شد و گفت: اعمال شرط نداشتن معوقه بانکی این واحدها را از چرخه دریافت تسهیلات مورد نیاز حذف کرده است.

افشین با بیان اینکه ۲۰ واحد تولید شن و ماسه در شهرستان با مشکل آب مواجه هستند، خواستار پیگیری فرماندار در رفع مشکلات این واحدهای تولیدی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president