آوای جنوب

دوازدهم اسفند / یاسوج میزبان ۳ شهید گمنام دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج در روز دوازدهم اسفند ماه جاری میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس است.شهدا

آوای جنوب؛

امرالله درفشی‌فر ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی استقبال از شهدای گمنام گفت: آرامش و آسایش ما مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و کسانی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

وی افزود: سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز دوشنبه ۱۱ اسفند از فرودگاه شیراز به سمت شهر یاسوج انتقال داده می‌شوند و روز ۱۲ اسفند ساعت ۱۰ صبح در پردیس دانشگاه آزاد واقع در منطقه سرآبتاوه یاسوج مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می‌گیرند.

درفشی‌فر عنوان کرد: این شهدای والامقام روز سه‌شنبه در حسینیه عاشقان ثارالله میهمان مردم شهر یاسوج خواهند بود و بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و یادواره شهدای شهرستان بویراحمد مراسم شبی با شهدا با حضور مردم و مسئولان استان برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۳ اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) رأس ساعت ۹ صبح برنامه تشییع شهدای گمنام در میدان هفت تیر یاسوج برگزار می‌شود و آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ایراد سخنرانی بر پیکر این شهدای بزرگوار نماز اقامه می‌کنند و مراسم مداحی و عزاداری نیز برگزار می‌شود.

درفشی‌فر گفت: بعد از این مراسم، دو تن از این شهدا به شهر پاتاوه انتقال داده می‌شوند که بعد از مراسم استقبال توسط مردم این شهر شهدای گمنام در گلزار شهدای پاتاوه به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: یکی دیگر از این شهدای گمنام در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان از عموم مردم برای حضور باشکوه در مراسم استقبال، برنامه شبی با شهدا و مراسم تشییع سه شهید گمنام دفاع مقدس دعوت کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president