آوای جنوب

دعوت از بانوان کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بانوان کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال خبر داد.

آوای جنوب؛فوتبال بانوان

سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در رشته‌های فوتبال و فوتسال افتخارات زیادی تاکنون در سطح کشور کسب کرده‌اند، اظهار کرد: در طول سال گذشته تعداد زیادی از بانوان هم‌استانی به اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال کشور دعوت شدند.

وی با بیان اینکه بانوان ما پتانسیل خوبی برای هنرنمایی در این دو رشته ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی را دارند، افزود: مشکلاتی در استان از جمله در بحث زیرساخت‌های ورزشی برای بانوان وجود دارد که در صورت رفع آن‌ها و ایجاد بسترهای مناسب قادر به درخشش بیشتر خواهیم بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به تازه‌ترین موفقیت بانوان هم‌استانی برای حضور در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: طی نامه‌های جداگانه که از سوی فدراسیون فوتبال برای ما ارسال شده تعدادی از بانوان هم‌استانی به اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال دعوت شده‌اند.

موسوی افزود: مرضیه توفیقی‌نسب از سوی مربیان تیم ملی برای اردوی تیم ملی فوتسال کشور که از امروز تا تاریخ ۲۳ فروردین ادامه دارد، دعوت شده است.

این مسئول گفت: همچنین برای اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۴ سال، ندا اقبالی از بازیکنان بااستعداد و خوش‌آتیه استان دعوت شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زینب امیری از بازیکنان فوتبال استان برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان رده سنی جوانان دعوت شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president