آوای جنوب

فرمانده انتظامی در نمازجمعه

دستگیری ۷۸۵ سارق طی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد

غلامزادهفرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۷۸۵ سارق طی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آوای جنوب؛

سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در هر کشوری یکی از نیازهای اساسی تأمین امنیت است.

وی ادامه داد: تأمین امنیت از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور را نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی بر عهده دارند و تاکنون به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهم‌تر از استقرار امنیت در کشور و استان، تداوم امنیت است که اکنون امنیت را به صورت مستمر در استان برقرار کرده‌ایم.

غلامزاده تصریح کرد: در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی این مردم هستند که تاکنون برای استقرار و تداوم امنیت پای کار بوده‌اند و استقرار آن بدون همکاری مردم محال است.

این فرمانده انتظامی سپس به بیان آماری از موفقیت‌های نیروی انتظامی در استان در طول سال جاری اشاره کرد و گفت: در کاهش سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته‌ایم که آماری خوب برای استان به شمار می‌رود.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۷۸۵ نفر سارق در استان شناسایی و دستگیر شدند که اغلب آنها به صورت باندهای سرقت فعالیت داشتند.

غلامزاده گفت: در طول امسال بیش از دو تن مواد مخدر از تعداد ۳۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کشفیات داشتیم.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم را برخورد با اراذل و اوباش ذکر کرد و گفت: در خصوص ساماندهی ترافیکی هم کارهای خوبی صورت گرفت و در هر دو بخش درون و برون شهری کاهش ۶ درصدی تلفات را به صورت میانگین نسبت به سال قبل داشتیم.

این فرمانده ارشد انتظامی یکی از اولویت‌های مهم امسال نیروی انتظامی استان را برقراری آرامش و امنیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ذکر کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president