آوای جنوب

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

دستگاه های اجرایی درصورت همکاری نکردن بانکها، حسابشان را انتقال دهند

مظاهریمدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:دستگاه های اجرایی و شرکت هایی که با بی مهری و کم رغبتی برخی بانکها برای اعطای تسهیلات مواجه می شوند سایر حساب های خود را از آن بانک به بانکهایی که همکاری بیشتری دارد انتقال دهند.

آوای جنوب؛

صابر مظاهری گفت : انجام این کار برای زمانی است که بانک ها در زمینه اعطای تسهیلات بانکی از جمله وام های اشتغالزایی و مشاغل خانگی کوتاهی می کنند.

وی بیان کرد: این امر علاوه بر هشدار به بانک های کم کار مشوقی برای بانک هایی خواهد بود که همکاری بیشتری در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزایی دارند.

مظاهری با بیان اینکه تمامی بانک های دولتی و خصوصی شامل اجرای این طرح و اقدام خواهند بود، افزود: مجوز و همکاری لازم در این راستا از سوی شورای هماهنگی بانک ها و اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان داده می شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به این استان اختصاص یافته است، افزود: همکاری برخی بانک ها در زمینه اعطای این تسهیلات نسبت به سایر استان ها ضعیف است.

وی همکاری بانک های ملی و رفاه را در زمینه اعطای تسهیلات مشاغل خانکی نسبت به سایر بانکها مثبت دانست و گفت: افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافته است.

وی افزود: تاکنون نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات به مرحله انعقاد قرار رسیده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president