آوای جنوب

دروازه بان گچسارانی ذوب آهن ستاره های قلعه نویی را کیش و مات کرد+مصاحبه

این دروازه بان گچسارانی ذوب اهن بود که ستاره های استقلال را کیش و مات کرد و تیم خود را راهی نیمه نهایی کرد

رشیدمظاهریذوب آهن با درخشش دروازه‌بان جوانش در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

آوای جنوب؛

به گزارش “آوای جنوب”، استقلال نتوانست برتری ۲ بر ۰ برابر ذوب آهن را حفظ کند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. اما در ضربات پنالتی این دروازه بان گچسارانی ذوب اهن بود که ستاره های استقلال را کیش و مات کرد و تیم خود را راهی نیمه نهایی کرد.

مظاهری گلر ذخیره ذوبی ها بود که به مرور جای محمدباقر صادقی را در ترکیب ذوب‌آهن گرفت و امروز پاداش خوبی به اعتماد یحیی گل‌محمدی داد.۰۰۹۹۴۳۷۶
مظاهری پیش از این گلر ذخیره ذوبی ها بود که به مرور جای محمدباقر صادقی را در ترکیب ذوب‌آهن گرفت و پاداش خوبی به اعتماد یحیی گل‌محمدی داد.
ذوب آهن در ضربات پنالتی موفق شد تیم پرآوازه استقلال را شکست دهد تا دروازه بان گچسارانی ذوب آهن، ۱۴ آذرماه از دروازه اش مقابل تیم دیگر پایتخت-پرسپولیس-محافظت کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: من برای گرفتن پنالتی در بازی امروز مقابل استقلال تهران، تمرینات زیادی داشتم و امروز خدا خدا می‌کردم بازی به پنالتی کشیده شود.

رشید مظاهری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت: ما بازی خوبی داشتیم و خوشحال هستم که توانستیم مقابل استقلال به پیروزی برسیم.

وی افزود: پیش از این مسابقه، تمریناتی را برای پنالتی گرفتن انجام داده بودم و در بازی امروز، خدا خدا می‌کردم که بازی تمام شود و به پنالتی بکشد چون پسرم به من گفت که پنالتی بگیرم و این کار صورت گرفت، به هر حال وقتی خدا بخواهد اینگونه می‌شود چون امیرعلی پسرم گفت که در این بازی ۳ پنالتی بگیر.

دروازه‌بان ذوب‌آهن ادامه داد: تمرینات مخصوصی برای گرفتن پنالتی داشتم و خوشحال هستم که توانستم این کار را انجام دهم.

وی درباره بازی آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران تصریح کرد: به نظر من بازی پرسپولیس از بازی امروز سخت‌تر نیست، استقلال در این بازی برای پیروزی به میدان وارد شده بود و آمده بودند که انتقام بگیرند و به اصطلاح مار زخمی بود، اما خدا را شکر بازی را بردیم و فکر نمی‌کنم آن بازی سخت‌تر باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president