آوای جنوب

رئیس اداره بازرسی فنی فلزات نفت گچساران:

خط لوله تزریق گاز پازنان شرکت نفت گچساران ترمیم شد + تصاویر

رئیس اداره بازرسی فنی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: خط لوله تزریق گاز پازنان شرکت نفت و گاز این شهرستان ترمیم شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، عزیزالله طریقی‌نژاد، اظهار داشت: خط لوله تزریق گاز پازنان شرکت نفت گچساران ترمیم شد.

وی بیان کرد: عملیات ترمیم خط لوله ۲۶ اینچ تزریق گاز پازنان این شرکت به اتمام رسید.

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه این خط لوله گاز به دلیل خوردگی دچار ترکیدگی شده بود، افزود: با تلاش کارشناسان و متخصصان عملیات اداره خط لوله به مدت ۴ شبانه روز همزمان در محل وقوع حادثه، این خط لوله تعمیر و راه‌اندازی شد.

طریقی‌نژاد گفت: تعمیر و سرویس‌دهی این خط لوله گاز به دلیل صعب العبور بودن منطقه کاری بسیار دشوار بود که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و جهادی متخصصان این شرکت، این خط لوله ترمیم و وارد مدار شد.

وی خاطرنشان کرد: در اثر ترکیدگی خط لوله ۲۶ اینچ گاز، خط لوله ۱۰ اینچ نفت نمکی نمک زدایی پازنان ۲ دچار آسیب دیدگی شده بود که جهت پیشگیری از ترکیدگی تعمیر این خط لوله به طول ۲۰ متر انجام شد.

طریقی‌نژاد عنوان کرد: همزمان با ترمیم خط لوله ۱۰ اینچ نفت نمکی، ۵ نقطه از این خط لوله که دچار فرسودگی شده بود، جهت جلوگیری از وقوع حادثه، بازسازی شد.

توپک رانی هوشمند خط لوله “۲۶ انتقال گاز پازنان به گچساران با موفقیت انجام شد

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه توپکرانی هوشمند خط لوله”۲۶ انتقال گاز پازنان به گچساران به منظور شناسایی نقاط معیوب خط لوله مذکور توسط یک شرکت داخلی با موفقیت انجام پذیرفته است، گفت: با دریافت نتایج اولیه، نقاط معیوب روی خط لوله مذکور شناسایی شد و بزودی عملیات تعمی رنقاط معیوب شروع می‌شود.

طریقی‌نژاد اظهار داشت: این خط لوله به طول تقریبی ۵۰ کیلومتر و با قدمت ۳۷ سال یکی از خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران بوده که گاز گنبدی مخزن پازنان را به منظور تزریق و فشار افزایی به مخزن گچساران منتقل می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران شرکت نفت و گاز گچساران از نزدیک از روند عملیات ترمیم خط لوله تزریق گاز پازنان بازدید به عمل آوردند.DSC_0569 DSC_0570 DSC_0567 DSC_0566 DSC_0565 DSC_0571 DSC_0572 DSC_0573 DSC_0576 DSC_0579 DSC_0580 DSC_0581 DSC_0582 DSC_0588

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president