آوای جنوب

با حکم رئیس هیئت فوتبال استان

خداداد افشاریان نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد

با حکم پرویز موسوی، خداداد افشاریان نایب رئیس اول هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.

آوای جنوب؛خداداد افشاریان

سید پرویز موسوی با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در فاز دوم طرح ایران‌ویژن فوتبال قرار دارد، اظهار کرد: در این طرح که همان طرح حرفه‌ای شدن فوتبال و آسیاویژن سابق است باید ارکان فوتبال در هر استانی مشخص شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم همه کمبودهایی که وجود دارد استان ما از نظر اجرای این طرح جز استان‌های خوب کشور شناخته شده و اکنون همه کمیته‌ها و دپارتمان‌ها مسئولان خود را شناخته‌اند.

وی با بیان اینکه از این پس نظم و مقرارت بیشتری را در هیئت فوتبال استان شاهد خواهیم بود، افزود: برخی از کمیته‌ها به صورت تمام وقت باید در هیئت فوتبال حضور داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: از همین رو کار و فعالیت کمیته‌ها را به صورت مستمر زیر نظر داریم و فعالیت آن‌ها به صورت ماهانه ارزیابی خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که رقابت‌ها پس از انتخاب رئیس هیئت فوتبال در دوره جدید به رفاقت و همکاری تبدیل شده است، تصریح کرد: دست همه کسانی را که در گذشته منتقد ما بودند می‌فشاریم و از همه رقیبان دیروز به عنوان همکاران امروز خود استفاده خواهیم کرد.

موسوی به احکام صادر شده برای رؤسای کمیته‌ها و دپارتمان‌ها اشاره کرد و گفت: بر همین اساس روز گذشته به دلیل تجربیات و سوابق ارزنده خداداد افشاریان، وی را به عنوان نایب رئیس اول هیئت فوتبال استان انتخاب کردیم.

وی از خداداد افشاریان به عنوان فردی لایق برای خدمت به فوتبال استان نام برد و گفت: افشاریان توان خود را در یک دهه از لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان یک داور خوب بین‌المللی در عرصه‌های داخلی و برون مرزی نشان داد و اکنون فصل خدمت از سوی این کارشناس برجسته فوتبال در ورزش استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر انتصابات در هیئت فوتبال اشاره کرد و گفت: یاراحمد گودرزی به عنوان مسئول دپارتمان مسابقات هیئت فوتبال استان و شاپور عنبری مسئول دپارتمان واحد شهرستان‌های هیئت فوتبال استان انتخاب شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president