آوای جنوب

پرویز موسوی

حمایت استاندار از تیم فوتبال دنای یاسوج جای تقدیر دارد

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت استاندار از تیم فوتبال دنای یاسوج جای تقدیر دارد.

آوای جنوب؛

سیدپرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در خصوص موضوعات مطرح شده در خصوص مشکلات مالی تیم فوتبال دنای یاسوج اظهار کرد: این مشکلات تنها مربوط به تیم فوتبال دنا نیست، بلکه بسیاری از تیم‌های فوتبال در کشور از لیگ برتر گرفته تا پایین‌ترین رده‌ها به دلیل مشکلات اعتباری با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در سال گذشته به هر دلیل به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد و اینک هم تغییر نام داده و مراحل سختی را پشت سر گذاشته که این مشکلات یک شبه و یک روزه برطرف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ طرفدار و هوادار فوتبال در استان انتظار صعود به لیگ دسته اول از سوی تیم دنا را ندارد، افزود: سعی ما بر این است که تیم را روز به روز به مرز آمادگی برسانیم تا اینکه وضعیت حال حاضر سر و سامان پیدا کند.

موسوی خاطرنشان کرد: دوستان و همکاران ما و کسانی که همراه تیم هستند باید صبوری به خرج دهند تا اینکه به مرور زمان بر مشکلات چیره شویم، چراکه مسئولان استانی به خصوص استاندار عزم جدی برای کمک به ورزش دارند.

این مسئول با قدردانی از حمایت‌های استاندار و معاونین وی برای حمایت از تیم دنای یاسوج گفت: آنها هیچ وظیفه‌ای از ابتدا در قبال تیم نداشته‌اند و می‌توانستند مانند مسئولان گذشته حمایتی از تیم نکنند اما مسئولیت‌پذیری آنها موجب شد تا نسبت به وضعیت این تیم احساس وظیفه کرده و وارد میدان شوند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نباید با بیان سخنان نسنجیده زحمات و تلاش‌ها را نادیده بگیریم، تصریح کرد: به نوبه خود از حمایت استاندار و سایر مسئولان برای حمایت از تیم دنا قدردانی می‌کنم و اطمینان دارم که اگر مسئولان ارشد استانی از نظر منابع و بودجه مشکلات امروزی را نداشتند با این تفکری که دارند تیم را بیشتر حمایت می‌کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president