آوای جنوب

حضور گسترده مسوولان و اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در بام نفت ایران+ تصاویر

.
آوای جنوب؛ مردم شهرستان گچساران این بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در روز مبارزه با ظلم ستیزی یک بار دیگر با مشت های گره کرده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام زدند.
حضور گسترده مسوولان و اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه در بام نفت ایران/ تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران،اهپیمایی ۱۳ آبان با حضور مسوولان شهرستانی، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم  در جوار شهدای گمنام گچساران برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، مردم شهرستان گچساران این بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در  روز مبارزه با  ظلم ستیزی یک بار دیگر با مشت های گره کرده خود  مشت محکمی ب دهان یاوه گویان نظام زدند.

 حضور متحد و منسجم مسوولان، دانش آموزان و دانشجویان  و دیگر اقشار مردم نشان از وحدت، همدلی و پاسداری از نظام  انقلاب  اسلامی و خون شهیدان است که امروز با حضور گسترده به نمایش گذاشته شد.

دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دشمن به دنبال آن است که جایگاه ولایت را تضعیف کند اما آن قدر عزت و شرافت داریم که دشمنان همچنان ناکام بمانند.

دشمن به دنبال  تضعیف جایگاه ولایت است

سرهنگ حسن حکمتیان در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در گچساران گفت: امروز در مکتب انسان ساز اسلام نفس می‌کشیم مکتب اسلام امپراطوری های بزرگ مثل روم را در هم شکست و امروز انقلاب اسلامی در امتداد نهضت و فرهنگ عاشورا و سیره اهل بیت (ع) قرار دارد.

وی افزود: قیام حضرت امام از سال ۴۲ آغاز شد و ریل گذاری انقلاب هم آغاز شد در ۱۳آبان ۴۳ رژیم پهلوی حضرت امام را به ترکیه تبعید کردند در حالی که امام مبارزه با استکبار را آغاز کرده بود.

حکمتیان اظهار کرد: در طول مسیر انقلاب تلاش‌هایی صورت گرفت و در ۱۳ آبان  ۱۳۵۷دانش آموزان با بصیرت و آگاهی مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و جان شیرین خود را با معبود حقیقی معامله کردند و با یزیدیان زمان جنگیدند.

فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در سایه امنیت و به برکت خون شهیدانمان پهپاد آمریکایی را ساقط می‌کنند و با عزت و اقتدار مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

حکمتیان گفت: در ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید اما استکبار جهانی شروع به دسیسه و توطئه کردند و برخی‌ها هم در ابتدا در دام دشمن افتادند و منافقین شخصیت‌های بزرگی را در این مملکت به شهادت رساندند.

وی افزود:در دوران دفاع مقدس بود که فرزندان این مرز بوم با حداقل امکانات و جانانه مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز هم دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و انواع فتنه‌ها و ترفندها به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی هستند، اما کور خوانده اند.

حکمتیان اظهارکرد: امروز دشمن انواع تحریم‌ها را علیه ملت ایران بکار گرفته ‌اند چنانچه در دوران دفاع مقدس هم علی رغم همه مشکلات و تحریم ها مردم به ندای رهبرشان پاسخ دادند و حتی یک وجب از خاکمان را به دشمنان ندادیم.

فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳آبان ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و ملت بزرگ ایران به ماهیت جهانی استکبار پی برد ودشمن برای نجات گرونگان ها در تلاش خود را کرد و در طبس شکست خوردند.

حکمتیان گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است و استکبار جهانی در حالی که در جنگ سخت شکست خورده‌اند و به دنبال فتنه اندوزی در منطقه است.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال است که جایگاه ولایت را تضعیف کند اما آنقدر عزت و شرافت است که دشمنان همچنان ناکام مانده‌اند.

این سخنران ۱۳ اّبان عنوان کرد: دشمن در سال‌های ۷۸ و ۸۸ فتنه‌ها را  طراحی کردند اما ملت با بصیرت‌مان با هوشیاری نقشه‌های دشمنان را ناکام کردند و امروز هم به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت هم قدرتمند شده است و دشمن جرات حمله نظامی را نخواهد داشت.

حکمتیان اذعان کرد: دشمنان داعش را پرورش دادند اما در نهایت با درایت رهبر انقلاب در هم شکستند و امروز استکبار جهانی جنگ بزرگی را علیه ملت ایران در بعدهای اقتصادی، فرهنگی و دیگر ابعاد به راه انداخته اند و دنبال این هستند که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهند و نظام را ناکارآمد نشان دهند.

فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولیم که با وحدت و همدلی و تحت امر ولایت فقیه با دشمن مقابله کنیم و این پیچ مهم تاریخی را پشت سر بگذاریم که با مقاونت و ایستادگی به این مهم خواهیم رسید.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president